Про це повідомляє британський Vogue. При створенні лімітованої колекції фахівці бренду надихалися древніми гобеленами, а основним принтом став квітковий.
Відомо, що в осінню колекцію Conscious Exclusive увійшли речі з перероблених кашеміру і оксамиту. Відтінки варіюються від класичних чорного і білого до рожевого і блакитного.
Головною новинкою стала куртка з квітковим принтом і переробленими пластиковими пляшками на ній.
"Ми дуже раді, що вперше випустили колекцію Conscious Exclusive осінь-зима. Все почалося з того, що ми хотіли створити універсальне пальто, як для особливих випадків, так і для повсякденного життя, але потім наша ідея трансформувалася в щось більш суттєве, об'єднавши історичні артефакти з натхненням сучасного дизайну", – зауважила креативна консультантка бренду Анн-Софі Йоханссон.
24.ua Шведський бренд одягу H&M, менш відомий як Hennes & Mauritz, представив нову рекламну кампанію своєї еко-колекції під назвою Conscious Exclusive.Про це повідомляє британський Vogue. При створенні лімітованої колекції фахівці бренду надихалися древніми гобеленами, а основним принтом став квітковий.
Відомо, що в осінню колекцію Conscious Exclusive увійшли речі з перероблених кашеміру і оксамиту. Відтінки варіюються від класичних чорного і білого до рожевого і блакитного.
Головною новинкою стала куртка з квітковим принтом і переробленими пластиковими пляшками на ній.
"Ми дуже раді, що вперше випустили колекцію Conscious Exclusive осінь-зима. Все почалося з того, що ми хотіли створити універсальне пальто, як для особливих випадків, так і для повсякденного життя, але потім наша ідея трансформувалася в щось більш суттєве, об'єднавши історичні артефакти з натхненням сучасного дизайну", – зауважила креативна консультантка бренду Анн-Софі Йоханссон.
24.ua