Німецький аналітичний центр Інститут Фраунгофера провів дослідження, яке показало переваги технології двонаправленої зарядки електромобілів, перетворюючи їх на ефективні акумуляторні батареї для домогосподарств. Про це повідомило видання Interesting Engineering.Згідно з дослідженням, більшість електромобілів у Німеччині використовуються лише близько години на день, що дає можливість ефективно використовувати їх в інші години як резервуари для зберігання електроенергії."Якщо EV вдасться "працювати" під час простою, EV теоретично може бути запозичений операторами електромереж як тимчасові акумуляторні батареї", - йдеться в повідомленні.Аналітики пропонують використовувати ці автомобілі для стабілізації попиту на електроенергію в періоди пікових навантажень. Електромобілі, підключені до мережі, могли б передавати енергію назад, коли попит зростає. Завдяки технології двонаправленої зарядки, транспортні засоби можуть стабілізувати енергетичний попит, зокрема в нічний час, коли сонячна енергія не доступна. Дослідження також вказує, що ця технологія може зекономити до €22 млрд на рік і забезпечити до 9% потреб ЄС в електроенергії. У Франції вже впроваджують ініціативи для власників електромобілів, таких як безкоштовна енергія для поїздок, якщо вони використовують свої автомобілі як тимчасові мережеві батареї.