Минуло 15 років відтоді, як культова реклама "брів" Cadbury потрапила на екрани, але одна з зірок ролику, Бредлі Форд, все ще може виконати унікальні рухи.Про це пише Daily Star.Культова реклама шоколаду вперше вийшла 2009 року. У хвилинному ролику маленькі зірки Бредлі Форд та Джорджія Вейк ворушать бровами під пісню Freestyle – Don't Stop the Rock. "Брови" були створені для просування молочного шоколаду Dairy Milk. У рекламі Бредлі та Джорджія сиділи на сірому тлі у фотостудії та ворушили бровами з шаленою швидкістю. Реклама швидко стала однією з найбільш пам'ятних усіх часів.
Бредлі було 11 років, коли реклама вперше вийшла в ефір, але він і сьогодні може повторити ті самі рухи, як він довів у нещодавньому відео в TikTok.@the_eyebrow_kid Replying to @Britney Ford What do you think @CadburyUK #cadbury #eyebrowkid #fyp #foryou #viral ♬ original sound - The Eyebrow Kid
Втім, шанувальників більше зачарувала трансформація Бредлі. Зараз йому 26 років, у нього незмінна зачіска, але в іншому його практично не впізнати з часів телезірки.
Він регулярно публікує відео зі свого повсякденного життя в соціальних мережах, але також любить пародіювати рекламу, яка вперше принесла йому славу.Шанувальники в соціальних мережах були в захопленні від його останнього відео. Кліп навіть прокоментувала компанія Cadbury, написавши: "Стільки років минуло, а ти все ще вмієш це!". Інший юзер додав: "Вам потрібно знайти дівчину і зробити колаборацію". Третій користувач відповів: "Cadbury 100% потрібно зробити римейк цієї реклами".