За 2023 рік Росія витратила 58 млрд рублів або близько пів мільярда доларів на створення пропаганди так званими "некомерційними" організаціями.Про це повідомляє Головне управління розвідки.Йдеться про формально не пов’язані з Кремлем структури, які позиціонують себе як "автономні". Проте насправді на замовлення РФ вони виробляють так званий "патріотичний контент" для поширення в інтернеті: блоги, новини, фільми, серіали, відеоігри тощо.У ГУР пояснили, що виділені Москвою мільярдні бюджети ці організації зобов’язувались витратити на внутрішню пропаганду для: формування лояльної до режиму Путіна громадської думки; виправдання агресії РФ проти України; впливу на свідомість російських окупантів шляхом глорифікації їхньої участі у війні.На думку ГУР, збільшення витрат на приховану пропаганду для внутрішньої аудиторії свідчить як про зниження рівня довіри простих росіян до офіційних традиційних медіа РФ, так і про спробу путінської диктатури взяти під контроль інтернет-середовище в Росії.Підписуйтесь на наші канали у Telegram та Viber.