Можливості та переваги IP-телефонії

31.08.2021 08:50

Сучасний бізнес неможливо уявити без якісного безперебійного зв'язку з партнерами та клієнтами, а також між співробітниками компанії. Хмарна телефонія не тільки забезпечує ці можливості, але й дозволяє самостійно обирати операторів та оптимізувати тарифи без придбання дорогої стаціонарної АТС. Окрім цього, дана технологія пропонує багато інструментів, які дозволяють масштабувати бізнес та робити його більш ефективним і зручним.

Переваги IP-телефонії

Облаштування ІТ-інфраструктури та підтримка зв'язку зі всіма членами команди – це тільки маленька частина функцій, яку пропонує IP-телефонія для сучасного бізнесу. До інших переваг сервісу належать:

ведення статистики дзвінків;

запис розмов;

висока якість передачі голосу;

багатоканальні номери;

фіксація пропущених дзвінків;

можливість використання відеозв'язку;

можливість використовування для зв'язку IP-телефонів, комп'ютерів, смартфонів та інших пристроїв;

низька вартість міжміських і міжнародних переговорів;

грамотний розподіл дзвінків між членами команди;

зменшення витрат на зв'язок;

багатоступенева переадресація;

можливість спілкування між співробітниками за допомогою коротких номерів;

автоматичне формування звітів;

можливість здійснення контролю за роботою менеджерів та розробка методів їх оптимізації.

Кожна компанія додатково надає ряд функцій, які індивідуально прилаштовуються до конкретного бізнесу чи компанії.

Наскрізна аналітика

Окремо слід виділити таку перевагу, як можливість проведення наскрізної аналітики за допомогою IP-телефонії. Цей метод допомагає відстежити здійснення продажів, починаючи з перегляду клієнтом реклами.

Ця функція надає інформацію з таких питань:

розподіл звернень (лідів) між менеджерами з продажу;

кількість оброблених угод за конкретний звітний період;

число отриманих лідів з кожного каналу комунікації;

вигляд класичної воронки продажів від першого звернення до кількісного опису угоди в грошовому еквіваленті.

Таким чином, керівник може оцінити ефективність роботи кожного співробітника та відділу в цілому, внести свої корективи або заохотити найкращих.

Схема роботи IP-телефонії

В основі даної технології лежить передача голосу через інтернет. В той час, коли користувач телефонує на SIP-номер, сигнал надходить до оператора та перекеровується до АТС, на якій зареєстровано номер. Подальша маршрутизація дзвінка відбувається за правилами, заздалегідь встановленими замовником.

Для чого потрібна хмарна телефонія

Переваги IP-телефонії відчули на собі не тільки керівники великих корпорацій, але й власники малого бізнесу. Вона потрібна у наступних випадках:

впорядкування та здійснення контролю за спілкуванням підлеглих з клієнтами компанії;

автоматизація роботи з користувачем у CRM-системі;

контролювання об'єму на якості розмов співробітників відділів з клієнтами.

Всі ці функції в цілому допомагають підтримувати постійний високий рівень клієнтського сервісу та сприяють прискоренню зростання прибутків компанії.