"Укравтодор" відповів на критику Уманського та запросив його проінспектувати 4 тис км оновлених доріг

15.11.2020 14:44

У відповідь на критику ексміністра фінансів Ігоря Уманського щодо "Великого будівництва", "Укравтодор" запросив його особисто проінспектувати 4 тис км вже оновлених доріг і поспілкуватися із людьми, які роками не бачили належної інфраструктури.

Про це повідомляється на офіційній сторінці "Укравтодору" у Facebook.

Коментуючи тему нових правил тендерної документації, в "Укравтодорі" зазначили, що вперше в історії України тендерна документація прописана не під конкретних підрядників, а під компанії, які мають відповідний досвід, матеріально-технічне забезпечення, працівників, можливості фінансового забезпечення тендеру.

"Правила, які стали новими для українського ринку – ґрунтуються на правилах закупівель ЄБРР, Світового банку, Євросоюзу. Текст методологічних рекомендацій закупівель "Укравтодору" розробляла робоча група при Міністерстві економрозвитку. У складі робочої групи були представлені найбільші громадські організації, представники державних установ та бізнесу, серед яких Американська торгово-промислова палата, Європейська бізнес асоціація, Офіс ефективного регулювання (BRDO), Українська рада бізнесу, яка об’єднує 86 бізнес-асоціацій України та ін.", - зазначено у повідомленні.

В "Укравтодорі" зазначили, що у 2020 році це дозволило залучити до робіт на об’єктах "Великого будівництва" більше 60 компаній. Станом на 13 листопада 20 підрядників "Укравтодору" виконують контракти вартістю більше 1 млрд грн.

"Як бачимо – 20 підрядників, які виконують контракти вартістю більше 1 млрд грн, ніяк не відповідають звинуваченню у «картелі» для 6 гравців ринку", - зазначається у повідомленні.

Щодо закидів стосовно фінансування будівництва доріг з антиковідного фонду, в "Укравтодорі" заявили, що спрямування додаткового бюджетного фінансування на дорожнє будівництво у розмірі 35 млрд грн планувалося від січня 2020 року.

"Це було публічно презентовано – ці кошти очікувалося отримати від "Нафтогазу" (який їх виграв у Стокгольмському суді у Газпрому). Пізніше не без участі пана Уманського був використаний механізм спецфонду, до якого, в тому числі, потрапили гроші "Нафтогазу". Пізніше "Укравтодор" зміг отримати кошти на оновлення доріг, як це і планувалося на початку року – та не напряму від "Нафтогазу", а через механізм спецфонду. Коронакриза охоплює усі сфери життя, та має наслідки не тільки для громадського здоров’я, але і для економіки – добробуту людей. Спрямування коштів на оновлення доріг є одним зі способів протидії наслідкам коронакризи", - зазначається у повідомленні.

Як раніше повідомлялось, згідно з даними соцопитування КМІС, майже 80% українців підтримують "Велике будівництво".

Джерело: ТСН