Таку думку у коментарі сайту 24 каналу висловив директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк.
За словами експерта, використання радарів дозволить вирішити відразу декілька проблем: можна буде фіксувати не лише порушення швидкісного режиму, а й інші порушення правил дорожнього руху, зокрема – правил парковки.
Незважаючи на те, що законодавчі зміни вступили в дію, без фото- та відео-фіксації проводити ту ж евакуацію транспортного засобу неможливо. Це перші кроки, які мають покращити ситуацію на дорогах, яка останнім часом просто некерована. Наступним кроком мало би стати розширення мережі автоматичних систем контролю руху. Такі системи – єдиний варіант не давати розгулятися корупції– відзначив він.
Потрібно розширювати сітку і покриття як стаціонарних, так і камер у розпорядженні поліції. Тому що 4 камери на 4 трасах Київської області, які планують встановити – явно недостатньо. Порушення правил і швидкості руху – реалії більшості українських автомагістралей, констатував Сергій Вовк.
24.ua Початок використання поліцією радарів швидкості на дорогах – перший крок, що змінить ситуацію на дорогах на краще. Але потрібно значно розширювати мережу системи автоматичної фіксації.Таку думку у коментарі сайту 24 каналу висловив директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк.
За словами експерта, використання радарів дозволить вирішити відразу декілька проблем: можна буде фіксувати не лише порушення швидкісного режиму, а й інші порушення правил дорожнього руху, зокрема – правил парковки.
Незважаючи на те, що законодавчі зміни вступили в дію, без фото- та відео-фіксації проводити ту ж евакуацію транспортного засобу неможливо. Це перші кроки, які мають покращити ситуацію на дорогах, яка останнім часом просто некерована. Наступним кроком мало би стати розширення мережі автоматичних систем контролю руху. Такі системи – єдиний варіант не давати розгулятися корупції– відзначив він.
Потрібно розширювати сітку і покриття як стаціонарних, так і камер у розпорядженні поліції. Тому що 4 камери на 4 трасах Київської області, які планують встановити – явно недостатньо. Порушення правил і швидкості руху – реалії більшості українських автомагістралей, констатував Сергій Вовк.
24.ua