В середньому на повноцінний піар через сітілайти і білборди кожен кандидат повинен щомісяця оплачувати 3000 рекламних площ.
Для прикладу – вартість оренди столичного білборда – 13 000 гривень, в регіоні – 6 000 гривень. Тобто за місяць кандидат повинен витрачати 28,5 мільйонів гривень.
Загалом на повноцінну президентську кампанію лідерам опитування необхідно витратити 80-100 мільйонів доларів.
+Відео24.ua 500 мільйонів гривень – приблизно таку суму витратили 17 партій і кандидатів у президенти на зовнішню рекламу. Хоча за фінансовими звітами, ця сума не перевищує 10 мільйонів гривень.В середньому на повноцінний піар через сітілайти і білборди кожен кандидат повинен щомісяця оплачувати 3000 рекламних площ.
Для прикладу – вартість оренди столичного білборда – 13 000 гривень, в регіоні – 6 000 гривень. Тобто за місяць кандидат повинен витрачати 28,5 мільйонів гривень.
Загалом на повноцінну президентську кампанію лідерам опитування необхідно витратити 80-100 мільйонів доларів.
+Відео24.ua