Скільки партії вже витратили на рекламні білборди до виборів: вражаюча сума

08.10.2018 09:46
За останні чотири місяці політичні партії та потенційні кандидати у президенти витратили понад півмільярда гривень на рекламну кампанію тільки у вигляді білбордів та сітілайтів. Найбільше грошей на рекламу віддають "Основа", "Батьківщина" та Аграрна партія.

Про це заявив гендиректор ВГО "Комітет виборців України" Олексій Кошель, повідомляє "Укрінформ".

Він зазначив, що для повноцінної кампанії лише на зовнішню рекламу одна партія витрачає близько 18 мільйонів гривень на місяць.

Хтось із партій вів повноцінну кампанію, хтось часткову кампанію, але загалом, за нашими підрахунками, лише на бордову кампанію, тобто на борди і сітілайти, за останні чотири місяці потенційні кандидати (у президенти – 24 канал) витратили близько півмільярда гривень,– зазначив він.

У "Комітеті виборців України" заявляють, що ця сума є дуже великою і не відповідає тим цифрам, які подають партії у фінансових звітах до НАЗК.

Відтак, за словами Кошеля, існує ймовірність, що партії використовують тіньові схеми фінансування реклами.

Голова КВУ також розповів, що лідерами серед партій, які витратили найбільше коштів на рекламу, є "Основа", "Батьківщина" та Аграрна партія.

24.ua За останні чотири місяці політичні партії та потенційні кандидати у президенти витратили понад півмільярда гривень на рекламну кампанію тільки у вигляді білбордів та сітілайтів. Найбільше грошей на рекламу віддають "Основа", "Батьківщина" та Аграрна партія.

Про це заявив гендиректор ВГО "Комітет виборців України" Олексій Кошель, повідомляє "Укрінформ".

Він зазначив, що для повноцінної кампанії лише на зовнішню рекламу одна партія витрачає близько 18 мільйонів гривень на місяць.

Хтось із партій вів повноцінну кампанію, хтось часткову кампанію, але загалом, за нашими підрахунками, лише на бордову кампанію, тобто на борди і сітілайти, за останні чотири місяці потенційні кандидати (у президенти – 24 канал) витратили близько півмільярда гривень,– зазначив він.

У "Комітеті виборців України" заявляють, що ця сума є дуже великою і не відповідає тим цифрам, які подають партії у фінансових звітах до НАЗК.

Відтак, за словами Кошеля, існує ймовірність, що партії використовують тіньові схеми фінансування реклами.

Голова КВУ також розповів, що лідерами серед партій, які витратили найбільше коштів на рекламу, є "Основа", "Батьківщина" та Аграрна партія.

24.ua