Скільки реклами у ЗМІ замовляє Московський патріархат: деталі в цифрах

23.08.2018 05:26
Джинса – це прихований піар, який у меді подають як звичайну новину. Саме вона може у повній мірі стати лакмусовим папірцем для рейтингу цинізму українського політичного суспільства.

Тотальна більшість замовних матеріалів в інтернет-виданнях за липень припала на УПЦ Московського патріархату і партію "За життя".

50% з них стосувалися діяльності Української православної церкви Московського патріархату та Російської православної церкви.42% джинси були політичними, 8% стосувалися комерційних компаній.

Рейтинг серед політиківОсновні замовники онлайн джинси серед політичних персон і партій: "За життя" і Медведчук – 30%. Юля Тимошенко й Олег Ляшко – 7%, Борис Філатов й Анатолій Гриценко – 6%.

+Відео24.ua Джинса – це прихований піар, який у меді подають як звичайну новину. Саме вона може у повній мірі стати лакмусовим папірцем для рейтингу цинізму українського політичного суспільства.

Тотальна більшість замовних матеріалів в інтернет-виданнях за липень припала на УПЦ Московського патріархату і партію "За життя".

50% з них стосувалися діяльності Української православної церкви Московського патріархату та Російської православної церкви.42% джинси були політичними, 8% стосувалися комерційних компаній.

Рейтинг серед політиківОсновні замовники онлайн джинси серед політичних персон і партій: "За життя" і Медведчук – 30%. Юля Тимошенко й Олег Ляшко – 7%, Борис Філатов й Анатолій Гриценко – 6%.

+Відео24.ua