На безглузду соціальну рекламу звернули увагу у Facebook-спільноті "Рагу.лі".
Креатив, який просто вимагає продовження. Леся Українка "Щоб не плакать, я гальмувала на пішоходних переходах". Пропонуйте далі,– написали у групі під фото із львівською соцрекламою.
У мережі бурхливо відреагували на заклик.
Люди запропонували свої варіанти соціальної реклами на дорогах
Слід додати, що вони набагато влучніші, аніж соцреклама ЛОДА
Народна творчість
Перефразовані Шевченко та Франко
На допис у соцмережах відреагувала керівниця департаменту внутрішньої та інформаційної політики ЛОДА Ольга Березюк, яка опублікувала ще один варіант соціальної реклами із Лесею Українкою, проте визнала, що варіанти людей набагато цікавіші.
24.ua У мережі засміяли спроби Львівської обласної державної адміністрації створити соціальну рекламу із українськими класиками. Недоречні підписи розміщені поруч із портретами письменників неабияк розвеселили людей.На безглузду соціальну рекламу звернули увагу у Facebook-спільноті "Рагу.лі".
Креатив, який просто вимагає продовження. Леся Українка "Щоб не плакать, я гальмувала на пішоходних переходах". Пропонуйте далі,– написали у групі під фото із львівською соцрекламою.
У мережі бурхливо відреагували на заклик.
Люди запропонували свої варіанти соціальної реклами на дорогах
Слід додати, що вони набагато влучніші, аніж соцреклама ЛОДА
Народна творчість
Перефразовані Шевченко та Франко
На допис у соцмережах відреагувала керівниця департаменту внутрішньої та інформаційної політики ЛОДА Ольга Березюк, яка опублікувала ще один варіант соціальної реклами із Лесею Українкою, проте визнала, що варіанти людей набагато цікавіші.
24.ua