Токійська рекламна компанія Hiroro дозволила співробітникам брати оплачувану відпустку, якщо улюблений учасник або учасниця відомої поп-групи покине сцену.
Про це повідомляє Vice.
Працівники зможуть отримати до 10 вихідних днів, щоб впоратися з сумними думками і знову зосередитися на роботі. Стільки ж часу компанія надає співробітникам у разі загибелі родича - обидві події розцінюють як серйозну втрату, адже деякі люди роками стежать за виконавцями і не уявляють життя без нових пісень і кліпів. Індустрія J-pop, яка почала формуватися після Другої світової війни, має на жителів країни великий вплив, її оцінюють у сотні мільйонів доларів. У Токіо японській музиці та аніме присвячують цілі квартали, на зразок району Акіхабара.
Справжнім фаворитом може бути лише один артист. Якщо другий або третій в списку улюблених виконавців залишає шоу-бізнес, співробітникам Hiroro пропонують до трьох днів вихідних. Це правило різко виділяється на тлі корпоративної культури Японії, де до роботи ставляться дуже суворо і на національному рівні не передбачено відпусток в разі хвороби.
За словами генерального директора компанії Шізен Цурумі, втрата Айдола може засмучувати японців до такої міри, що вони потребують психологічної допомоги:
"Це можна порівняти з тим, що ваш улюблений вихованець раптово зник. Не обов'язково помер, але переїхав в інше місце, і ви більше не можете торкатися до нього і відчувати його. Або якби ваша дитина раптом вирішив жити окремо", - підкреслює Цурумі. Ідея відвідала керівника, коли він помітив, яким розсіяним був один із співробітників через відхід Айдола зі сцени. Нове корпоративне правило компанії вже вступило в силу.
Підписуйтесь на наші канали у Telegram та Viber.