Генеративний штучний інтелект тільки починає відчувати свій економічний вплив.Про це заявила головна технічна директорка OpenAI Inc. Міра Мураті, пише Bloomberg.Остання модель GPT-4o від OpenAI, яка допомагає користувачам створювати такий контент, як текст, презентації та відео, стає інтуїтивнішою у використанні, і це стимулює її впровадження.За словами Мураті, люди все частіше використовують інструменти ШІ для таких завдань, як кодування, написання та адміністративна робота."Ми не зовсім усвідомлюємо, який вплив це матиме на бізнес і на роботу, оскільки це тільки починається", — сказала вона.
OpenAI зіштовхується із загостренням конкуренції з боку таких конкурентів, як Google Alphabet Inc., Meta Platforms Inc., яка є материнською компанією Facebook, стартап Anthropic і xAI Ілона Маска. Раніше цього місяця OpenAI випустила чат-бота GPT-4o, який Мураті рекламував як майбутнє взаємодії між людьми та машинами."Розробка штучного інтелекту зараз надзвичайно конкурентна. Насправді може бути дійсно хорошою, якщо це змагання за безпеку, а люди не зрізають кути", - додала Мураті.Також ми писали, що завдяки науковцям Гронінгенського університету (Нідерланди) штучний інтелект навчився розпізнавати сарказм.Підписуйтесь на наші канали у Telegram та Viber.