В Україні вантажівки будуть зважувати прямо на ходу

27.07.2018 08:56
Псування доріг через перегружені вантажні автомобілі – болюче питання для України. Боротися з цим будуть технічними методами.

В Україні на автодорогах введуть автоматичну систему зважування авто прямо на ходу Weight-in-Motion (WiM). Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян на брифінгу в Києві, в якому також взяв участь в.о. керівника "Укравтодору" Славомир Новак.

Читайте також: Антирекорд: українська "фура" перевозила 202 тони вантажу

Як відомо, "Укравтодор" вже оголосив тендер на проектування, поставку та монтаж шести майданчиків зважування в русі на дорогах навколо Києва і допоміжного офісу. За словами директора ДП "Укрдорінвест" Олени Криворучко, у фур нерідко допустима вага перевищена в кілька разів.

Принцип дії таких пристроїв не надто складний

"В Україні давно вкоренилася практика, коли вантажівка їде по дорозі з навантаженням на вісь в 2-5 разів більше відповідної норми. Це вкрай негативно відбивається на експлуатації автодорожнього полотна, яке просто не розраховане на таку вагу. При цьому, вантажні комплекси - поширена практика в США і країнах Європи. Там будь-яка машина, яка перевищує допустимі показники ваги, просто не випускається в рейс. Водій і власник фури не поїдуть через ризик отримати величезні штрафи. В Україні це зазвичай сходить перевізникам з рук. Тому площадки зважування в русі допоможуть зробити пересування таких машин практично неможливим. Як наслідок, ми будемо оберігати дороги від передчасного руйнування ", - розповіла Олена Криворучко.

Для установки шести майданчиків WiM "Укравтодор" планує використати частину коштів кредиту Світового банку в рамках впровадження Проекту розвитку дорожньої галузі (RSDP) і пілотного проекту по впровадженню системи WiM.

Вантажні комплекси з'являться на під'їздах до Києва на трасах Київ-Ковель, Київ-Чоп, Київ-Довжанський, Київ-Чернігів - Нові Яриловичі і Київ-Одеса.

Читайте також: Як виглядає вантажівка повною масою 200 тон: відео

Як повідомив керівник "Укрдорінвест", до тендеру допускаються компанії з середньорічним будівельним оборотом від 10 млн. доларів, у яких є досвід установки подібних комплексів і вони можуть надати відповідні фінансові гарантії. Після повного завершення тендерної процедури, планується, що система WiM буде встановлена протягом терміну від чотирьох до восьми місяців.

24.ua Псування доріг через перегружені вантажні автомобілі – болюче питання для України. Боротися з цим будуть технічними методами.

В Україні на автодорогах введуть автоматичну систему зважування авто прямо на ходу Weight-in-Motion (WiM). Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян на брифінгу в Києві, в якому також взяв участь в.о. керівника "Укравтодору" Славомир Новак.

Читайте також: Антирекорд: українська "фура" перевозила 202 тони вантажу

Як відомо, "Укравтодор" вже оголосив тендер на проектування, поставку та монтаж шести майданчиків зважування в русі на дорогах навколо Києва і допоміжного офісу. За словами директора ДП "Укрдорінвест" Олени Криворучко, у фур нерідко допустима вага перевищена в кілька разів.

Принцип дії таких пристроїв не надто складний

"В Україні давно вкоренилася практика, коли вантажівка їде по дорозі з навантаженням на вісь в 2-5 разів більше відповідної норми. Це вкрай негативно відбивається на експлуатації автодорожнього полотна, яке просто не розраховане на таку вагу. При цьому, вантажні комплекси - поширена практика в США і країнах Європи. Там будь-яка машина, яка перевищує допустимі показники ваги, просто не випускається в рейс. Водій і власник фури не поїдуть через ризик отримати величезні штрафи. В Україні це зазвичай сходить перевізникам з рук. Тому площадки зважування в русі допоможуть зробити пересування таких машин практично неможливим. Як наслідок, ми будемо оберігати дороги від передчасного руйнування ", - розповіла Олена Криворучко.

Для установки шести майданчиків WiM "Укравтодор" планує використати частину коштів кредиту Світового банку в рамках впровадження Проекту розвитку дорожньої галузі (RSDP) і пілотного проекту по впровадженню системи WiM.

Вантажні комплекси з'являться на під'їздах до Києва на трасах Київ-Ковель, Київ-Чоп, Київ-Довжанський, Київ-Чернігів - Нові Яриловичі і Київ-Одеса.

Читайте також: Як виглядає вантажівка повною масою 200 тон: відео

Як повідомив керівник "Укрдорінвест", до тендеру допускаються компанії з середньорічним будівельним оборотом від 10 млн. доларів, у яких є досвід установки подібних комплексів і вони можуть надати відповідні фінансові гарантії. Після повного завершення тендерної процедури, планується, що система WiM буде встановлена протягом терміну від чотирьох до восьми місяців.

24.ua