Кандидат в президенти США від Демократичної партії Джозеф Байден витратив на телерекламу більше, ніж будь-який інший претендент на цю посаду за всю історію.
Про це пише The Hill з посиланням на аналітичну компанію Advertising Analytics.
Так, на оплату телевізійної реклами в рамках кампанії Байдена з моменту її початку в 2019 році було витрачено 582 млн доларів. При цьому тільки за останній тиждень його команда витратила 45 млн доларів. А до 10 листопада закуплено ефірний час на телебаченні на 57 млн доларів.
Байден витратив навіть більше, ніж Трамп. Республіканець витратив на ці ж цілі все 342 млн доларів за останні два роки.
Читайте також:
Глав Twitter і Facebook викликали "на килим" до Сенату через листування сина Байдена.
У США дебати Трампа і Байдена подивилися 63 млн осіб.
Джерело: ТСН