Про це 24 каналу розповів голова спостережної ради "Майдан закордонних справ", експерт з питань Криму Андрій Клименко.
Як зауважує експерт, по-перше, Україна повинна розірвати всі угоди з РФ, що стосуються використання Азовського моря. По-друге, запропонувати нашим партнерам створити міжнародне військово-морське з'єднання (Україна-Грузія, Україна-Румунія, Україна-Грузія-Румунія, можливо, за участю Туреччини) спеціального призначення (захист морської та прибережної інфраструктури).
Треба опрацювати з країнами-партнерами запровадження санкцій проти усіх портів РФ в Чорному та Азовському морях у зв'язку з їх участю в постачанні товарів та військ до окупованого Криму, а також в схемах обходу міжнародних санкцій щодо Криму. Приклад санкцій за анексію Криму чітко показав дієвість. Такою картою, ніхто не нехтуватиме,– наголосив Андрій Клименко.
Експерт наголошує, що російські порти на Азовському морі – Ростов, Азов, Єйськ, Таганрог – один з головних напрямів експорту російського зерна, нафти, бензину, гранульованої сірки. Тобто із введенням санкцій у них будуть дуже великі збитки. Клименко підкреслює: необхідно накласти санкції на Росією за трафік до окупованого Криму.
Водночас, за словами фахівця, Росія може і надалі посилювати перевірку суден, що проходять Керченською протокою, і навіть закрити її взагалі, хоча це й заборонено міжнародними правилами.
24.ua Санкції проти Росії через затримку суден в Азовському морі можуть бути широкими – від заборони на будь-які форми співробітництва з суб’єктами ЄС та США до блокування рахунків в іноземних банках, персональних санкцій до керівників портів. Це тривалий процес, але Росія нестиме збитки.Про це 24 каналу розповів голова спостережної ради "Майдан закордонних справ", експерт з питань Криму Андрій Клименко.
Як зауважує експерт, по-перше, Україна повинна розірвати всі угоди з РФ, що стосуються використання Азовського моря. По-друге, запропонувати нашим партнерам створити міжнародне військово-морське з'єднання (Україна-Грузія, Україна-Румунія, Україна-Грузія-Румунія, можливо, за участю Туреччини) спеціального призначення (захист морської та прибережної інфраструктури).
Треба опрацювати з країнами-партнерами запровадження санкцій проти усіх портів РФ в Чорному та Азовському морях у зв'язку з їх участю в постачанні товарів та військ до окупованого Криму, а також в схемах обходу міжнародних санкцій щодо Криму. Приклад санкцій за анексію Криму чітко показав дієвість. Такою картою, ніхто не нехтуватиме,– наголосив Андрій Клименко.
Експерт наголошує, що російські порти на Азовському морі – Ростов, Азов, Єйськ, Таганрог – один з головних напрямів експорту російського зерна, нафти, бензину, гранульованої сірки. Тобто із введенням санкцій у них будуть дуже великі збитки. Клименко підкреслює: необхідно накласти санкції на Росією за трафік до окупованого Криму.
Водночас, за словами фахівця, Росія може і надалі посилювати перевірку суден, що проходять Керченською протокою, і навіть закрити її взагалі, хоча це й заборонено міжнародними правилами.
24.ua