Чому депутати виступають проти передвиборчої агітації

Чому депутати виступають проти передвиборчої агітації (GlavPost) У Верховній Раді зареєстрували законопроект, який має зменшити кількість політичної реклами під час "передвиборчої гонки". Депутати пропонують обмежити витрати на піар, аби всі кандидати мали рівні умови. Та чи дійсно цей законопроект буде працювати.

Український виборець часто голосує очима. Популісти приваблюють громадян з білбордів та телеекранів. В цей час професійні політики, можливо, і хочуть себе проявити, але не мають відповідного доступу до ЗМІ. Саме тому депутати у Раді зареєстрували законопроект, який має зменшити тиск політиків на свідомість людей під час "виборчої гонки".


РЕКЛАМА

"Політична реклама в передвиборчий період повинна бути рівна й однакова для всіх, в межах коштів з державного фінансування, що виділяються на передвиборчу агітацію. Тоді ми не будемо бачити, що країна завішена білбордами одного-двох кандидатів", – зазначила народний депутат Тетяна Острікова.

Передвиборча агітація – це левова частка витрат виборчих фондів усіх партій. На останніх виборах політики витратили близько 90% на оплату реклами, а це близько 600 мільйонів гривень. Відсутність у законодавстві фінансових обмежень на агітацію в ЗМІ призводить до порушення рівності кандидатів. Таким чином, забезпечені політики можуть дозволити собі більше ефірного часу, більше білбордів і отримати ширшу підтримку суспільства. В такий спосіб виборці знов оберуть популістів, які не докладають зусиль для змістовного роз'яснення своєї передвиборчої програми.

Повністю заборонена платна передвиборча агітація у ЗМІ в таких країнах: Франція, Данія, Великобританія, Ірландія, Норвегія, Швейцарія, Бельгія, Мальти, Нідерланди та Німеччина. Крім того, у багатьох країнах Європи реклама політичних партій заборонена навіть і в міжвиборчий період.


РЕКЛАМА

Вибори в Україні
Де заборонена платна передвиборча агітація

Але разом з цим з'являються ризики появи ще більшої кількості так званої "джинси" – проплаченої реклами, яку глядач може сприйняти як звичайний інформаційний матеріал.


+Відео24.ua У Верховній Раді зареєстрували законопроект, який має зменшити кількість політичної реклами під час "передвиборчої гонки". Депутати пропонують обмежити витрати на піар, аби всі кандидати мали рівні умови. Та чи дійсно цей законопроект буде працювати.

Український виборець часто голосує очима. Популісти приваблюють громадян з білбордів та телеекранів. В цей час професійні політики, можливо, і хочуть себе проявити, але не мають відповідного доступу до ЗМІ. Саме тому депутати у Раді зареєстрували законопроект, який має зменшити тиск політиків на свідомість людей під час "виборчої гонки".

"Політична реклама в передвиборчий період повинна бути рівна й однакова для всіх, в межах коштів з державного фінансування, що виділяються на передвиборчу агітацію. Тоді ми не будемо бачити, що країна завішена білбордами одного-двох кандидатів", – зазначила народний депутат Тетяна Острікова.

Передвиборча агітація – це левова частка витрат виборчих фондів усіх партій. На останніх виборах політики витратили близько 90% на оплату реклами, а це близько 600 мільйонів гривень. Відсутність у законодавстві фінансових обмежень на агітацію в ЗМІ призводить до порушення рівності кандидатів. Таким чином, забезпечені політики можуть дозволити собі більше ефірного часу, більше білбордів і отримати ширшу підтримку суспільства. В такий спосіб виборці знов оберуть популістів, які не докладають зусиль для змістовного роз'яснення своєї передвиборчої програми.

Повністю заборонена платна передвиборча агітація у ЗМІ в таких країнах: Франція, Данія, Великобританія, Ірландія, Норвегія, Швейцарія, Бельгія, Мальти, Нідерланди та Німеччина. Крім того, у багатьох країнах Європи реклама політичних партій заборонена навіть і в міжвиборчий період.

Вибори в УкраїніДе заборонена платна передвиборча агітація

Але разом з цим з'являються ризики появи ще більшої кількості так званої "джинси" – проплаченої реклами, яку глядач може сприйняти як звичайний інформаційний матеріал.

+Відео24.ua
РЕКЛАМА