
Про це пише phonearena.
За словами джерела, наближеного до маркетингу Google, бренд Android виявився "неефективним" для пристроїв та сервісів, які протягом останніх років просуває компанія.
Наразі всередині Google відбуваються дискусії щодо поетапної відмови від брендування Android. При цьому деякі працівники компанії не згодні з таким рішенням.
Таким чином, вважає джерело, компанія намагається просувати такі апаратні і програмні бренди як Pixel, Slate, Home Hub, Messages, Assistant та Chrome OS.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно
24.ua
Про це пише phonearena.
За словами джерела, наближеного до маркетингу Google, бренд Android виявився "неефективним" для пристроїв та сервісів, які протягом останніх років просуває компанія.
Наразі всередині Google відбуваються дискусії щодо поетапної відмови від брендування Android. При цьому деякі працівники компанії не згодні з таким рішенням.
Таким чином, вважає джерело, компанія намагається просувати такі апаратні і програмні бренди як Pixel, Slate, Home Hub, Messages, Assistant та Chrome OS.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно
24.ua