
Про це повідомила газета The China Post.
Аварія сталася на ділянці, де залізнична гілка робить вигин з радіусом дуги в 300 метрів. Швидкість руху там обмежена до 75 кілометрів на годину. Однак експрес в момент проходження небезпечного відрізку колії рухався зі швидкістю 140 кілометрів на годину.
Поки не встановлено, чому потяг не пригальмував на даному відрізку.
Слідчі допитують 48-річного машиніста, який отримав серйозні травми внаслідок аварії, але в понеділок прийшов до тями і був виписаний з палати інтенсивної терапії. Експерти з'ясовують, чому в поїзді була відключена захисна система, яка автоматично запобігає надмірному розгону.
Глава Управління залізниць Тайваню Лу Цзешень заявив про готовність подати у відставку у зв'язку з трагедією. Однак міністр транспорту і комунікацій Ю Хунмоу, як повідомляється, не прийняв відставку.
24.ua
Про це повідомила газета The China Post.
Аварія сталася на ділянці, де залізнична гілка робить вигин з радіусом дуги в 300 метрів. Швидкість руху там обмежена до 75 кілометрів на годину. Однак експрес в момент проходження небезпечного відрізку колії рухався зі швидкістю 140 кілометрів на годину.
Поки не встановлено, чому потяг не пригальмував на даному відрізку.
Слідчі допитують 48-річного машиніста, який отримав серйозні травми внаслідок аварії, але в понеділок прийшов до тями і був виписаний з палати інтенсивної терапії. Експерти з'ясовують, чому в поїзді була відключена захисна система, яка автоматично запобігає надмірному розгону.
Глава Управління залізниць Тайваню Лу Цзешень заявив про готовність подати у відставку у зв'язку з трагедією. Однак міністр транспорту і комунікацій Ю Хунмоу, як повідомляється, не прийняв відставку.
24.ua