
Про це йдеться на сайті "Сегодня".
Про це заявив президент асоціації "Високошвидкісні магістралі" Віктор Мироненко на круглому столі в рамках ініціативи "Один пояс – один шлях", що спрямована на створення інфраструктури та налагодження взаємозв'язків між країнами Євразії.
Відповідний проект передбачає створення альтернативного Нового шовкового шляху з Китаю до Європи. Загальна довжина залізничного коридору має становити 5100 кілометрів (без урахування морських відрізків), що на 200 кілометрів коротше Євразійського сухопутного моста (Китай – Казахстан – Росія – Білорусь – Польща), яким зараз проходять контейнери з Китаю до Євросоюзу.
Ці 200 кілометрів дозволять заощадити як мінімум 4,5 мільярда доларів при середній вартості 1 кілометра високошвидкісної залізниці в 21 мільйон доларів,
– сказав Мироненко.
Наразі проект є лише концепцією і вимагає техніко-економічного обґрунтування.
24.ua
Про це йдеться на сайті "Сегодня".
Про це заявив президент асоціації "Високошвидкісні магістралі" Віктор Мироненко на круглому столі в рамках ініціативи "Один пояс – один шлях", що спрямована на створення інфраструктури та налагодження взаємозв'язків між країнами Євразії.
Відповідний проект передбачає створення альтернативного Нового шовкового шляху з Китаю до Європи. Загальна довжина залізничного коридору має становити 5100 кілометрів (без урахування морських відрізків), що на 200 кілометрів коротше Євразійського сухопутного моста (Китай – Казахстан – Росія – Білорусь – Польща), яким зараз проходять контейнери з Китаю до Євросоюзу.
Ці 200 кілометрів дозволять заощадити як мінімум 4,5 мільярда доларів при середній вартості 1 кілометра високошвидкісної залізниці в 21 мільйон доларів,– сказав Мироненко.
Наразі проект є лише концепцією і вимагає техніко-економічного обґрунтування.
24.ua