
Про це 24 каналу розповів політичний експерт Андрій Вігірінський.
В Україні за порушення ПДР мало кого притягують до реальної відповідальності. Приміром, хто з водіїв у Києві дотримується правила пересування містом на максимальній швидкості 50 кілометрів за годину? Але проблема ще й безвідповідальності тих, хто мусить стежити за дотриманням правил,
– говорить експерт.
Зокрема, зауважує Вігірінський, після резонансного ДТП на Житомирщині автотрансінспекція перевірила перевізників і виявила кілька сотень порушень. Однак, зрозуміло, що порушення з’явилися не за один день. Вони існували якийсь час, не виключено, що й на сам момент отримання перевізником дозвільних документів.
"В автотрансінпекції могли закривати очі на порушення перевізника або не здійснювали поточний контроль. І виявили ці порушення тільки після резонансного ДТП. Порушник повинен реально відчути наслідки. Приміром, його можуть позбавити можливості здійснювати рейси внаслідок системних і грубих порушень. Йдеться про безпеку десятків пасажирів", – підкреслює Вігірінський.
Крім того, вважає Вігірінський, якби водій знав, що його порушення буде зафіксовано відеореєстратором, і його оштрафують, то дотримувався б ПДР.
Потрібна автоматична фіксація порушень. Її вже намагалися впроваджувати, але включився корупційний компонент, і прилади, які фіксували порушення, були начебто неналежним чином сертифіковані. Відповідно, ці докази сумнівні. І штрафів немає. Порушник знає, що ні його, ні його знайомих не притягували до відповідальності. А от коли покарають показово і високопосадовців-порушників, і звичайних громадян, то охочих порушувати ПДР стане менше,
– підкреслив Андрій Вігірінський.

Про це 24 каналу розповів політичний експерт Андрій Вігірінський.
В Україні за порушення ПДР мало кого притягують до реальної відповідальності. Приміром, хто з водіїв у Києві дотримується правила пересування містом на максимальній швидкості 50 кілометрів за годину? Але проблема ще й безвідповідальності тих, хто мусить стежити за дотриманням правил,– говорить експерт.
Зокрема, зауважує Вігірінський, після резонансного ДТП на Житомирщині автотрансінспекція перевірила перевізників і виявила кілька сотень порушень. Однак, зрозуміло, що порушення з’явилися не за один день. Вони існували якийсь час, не виключено, що й на сам момент отримання перевізником дозвільних документів.
"В автотрансінпекції могли закривати очі на порушення перевізника або не здійснювали поточний контроль. І виявили ці порушення тільки після резонансного ДТП. Порушник повинен реально відчути наслідки. Приміром, його можуть позбавити можливості здійснювати рейси внаслідок системних і грубих порушень. Йдеться про безпеку десятків пасажирів", – підкреслює Вігірінський.
Крім того, вважає Вігірінський, якби водій знав, що його порушення буде зафіксовано відеореєстратором, і його оштрафують, то дотримувався б ПДР.
Потрібна автоматична фіксація порушень. Її вже намагалися впроваджувати, але включився корупційний компонент, і прилади, які фіксували порушення, були начебто неналежним чином сертифіковані. Відповідно, ці докази сумнівні. І штрафів немає. Порушник знає, що ні його, ні його знайомих не притягували до відповідальності. А от коли покарають показово і високопосадовців-порушників, і звичайних громадян, то охочих порушувати ПДР стане менше,– підкреслив Андрій Вігірінський.
24.ua