Як знизити кількість ДТП в Україні

Ірма Шелест
Переглядів статті Як знизити кількість ДТП в Україні 9572
26.07.18 15:16
Причиною такої великої кількості ДТП на дорогах України є безкарність порушників. І це стосується не лише так званих "мажорів", а й інших водіїв, у тому числі перевізників.

Про це 24 каналу розповів політичний експерт Андрій Вігірінський.

В Україні за порушення ПДР мало кого притягують до реальної відповідальності. Приміром, хто з водіїв у Києві дотримується правила пересування містом на максимальній швидкості 50 кілометрів за годину? Але проблема ще й безвідповідальності тих, хто мусить стежити за дотриманням правил,
– говорить експерт.

Зокрема, зауважує Вігірінський, після резонансного ДТП на Житомирщині автотрансінспекція перевірила перевізників і виявила кілька сотень порушень. Однак, зрозуміло, що порушення з’явилися не за один день. Вони існували якийсь час, не виключено, що й на сам момент отримання перевізником дозвільних документів.

"В автотрансінпекції могли закривати очі на порушення перевізника або не здійснювали поточний контроль. І виявили ці порушення тільки після резонансного ДТП. Порушник повинен реально відчути наслідки. Приміром, його можуть позбавити можливості здійснювати рейси внаслідок системних і грубих порушень. Йдеться про безпеку десятків пасажирів", – підкреслює Вігірінський.

Крім того, вважає Вігірінський, якби водій знав, що його порушення буде зафіксовано відеореєстратором, і його оштрафують, то дотримувався б ПДР.

Потрібна автоматична фіксація порушень. Її вже намагалися впроваджувати, але включився корупційний компонент, і прилади, які фіксували порушення, були начебто неналежним чином сертифіковані. Відповідно, ці докази сумнівні. І штрафів немає. Порушник знає, що ні його, ні його знайомих не притягували до відповідальності. А от коли покарають показово і високопосадовців-порушників, і звичайних громадян, то охочих порушувати ПДР стане менше,
– підкреслив Андрій Вігірінський.

24.ua Причиною такої великої кількості ДТП на дорогах України є безкарність порушників. І це стосується не лише так званих "мажорів", а й інших водіїв, у тому числі перевізників.

Про це 24 каналу розповів політичний експерт Андрій Вігірінський.

В Україні за порушення ПДР мало кого притягують до реальної відповідальності. Приміром, хто з водіїв у Києві дотримується правила пересування містом на максимальній швидкості 50 кілометрів за годину? Але проблема ще й безвідповідальності тих, хто мусить стежити за дотриманням правил,– говорить експерт.

Зокрема, зауважує Вігірінський, після резонансного ДТП на Житомирщині автотрансінспекція перевірила перевізників і виявила кілька сотень порушень. Однак, зрозуміло, що порушення з’явилися не за один день. Вони існували якийсь час, не виключено, що й на сам момент отримання перевізником дозвільних документів.

"В автотрансінпекції могли закривати очі на порушення перевізника або не здійснювали поточний контроль. І виявили ці порушення тільки після резонансного ДТП. Порушник повинен реально відчути наслідки. Приміром, його можуть позбавити можливості здійснювати рейси внаслідок системних і грубих порушень. Йдеться про безпеку десятків пасажирів", – підкреслює Вігірінський.

Крім того, вважає Вігірінський, якби водій знав, що його порушення буде зафіксовано відеореєстратором, і його оштрафують, то дотримувався б ПДР.

Потрібна автоматична фіксація порушень. Її вже намагалися впроваджувати, але включився корупційний компонент, і прилади, які фіксували порушення, були начебто неналежним чином сертифіковані. Відповідно, ці докази сумнівні. І штрафів немає. Порушник знає, що ні його, ні його знайомих не притягували до відповідальності. А от коли покарають показово і високопосадовців-порушників, і звичайних громадян, то охочих порушувати ПДР стане менше,– підкреслив Андрій Вігірінський.

24.ua