За перший день роботи TruCam складно 231 протокол

Контроль швидкості на українських дорогах вже розпочато. За перший день роботи прилади допомогли поліцейським скласти 231 адміністративний матеріал за порушення швидкісного режиму.

Про це повідомив на своїй сторінці у FB перший заступник начальника Департаменту Патрульної поліції України Олексій Білошитський “Ось вона – вперта статистика: За денну зміну 16 жовтня складено 231 адміністративний матеріал за порушення швидкісного режиму” пише поліцейський.

Читайте також: КрАЗ показав нову бойову машину

Як і було визначено раніше, більшість приладів контролю швидкості застосовується на трасах. Чому саме на трасах? Бо там – найбільша швидкість, а тому ДТП рідко закінчуються просто подряпинами, на трасах найчастіше – розтрощені машини та постраждалі люди.

“Наша головна задача – не притягнути до відповідальності, а попередити можливе правопорушення і знизити кількість постраждалих у місцях, де ДТП відбуваються найчастіше. Саме тому, ми використовуємо прилади у максимально відкритий спосіб” пише Олексій Білошитський.

Нагадаємо, що прилади TruCam мають налаштування які дозволяють суттєво коригувати показання приладу. Внесення поправки на “ефект косинуса” описано в англомовних інструкціях до приладу. Маніпулюючи з коефіцієнтами будь-який поліцейський може суттєво впливати на результати вимірів. Саме тому полюція США відмовилась від використання цих приладів.

24.ua Контроль швидкості на українських дорогах вже розпочато. За перший день роботи прилади допомогли поліцейським скласти 231 адміністративний матеріал за порушення швидкісного режиму.

Про це повідомив на своїй сторінці у FB перший заступник начальника Департаменту Патрульної поліції України Олексій Білошитський “Ось вона – вперта статистика: За денну зміну 16 жовтня складено 231 адміністративний матеріал за порушення швидкісного режиму” пише поліцейський.

Читайте також: КрАЗ показав нову бойову машину

Як і було визначено раніше, більшість приладів контролю швидкості застосовується на трасах. Чому саме на трасах? Бо там – найбільша швидкість, а тому ДТП рідко закінчуються просто подряпинами, на трасах найчастіше – розтрощені машини та постраждалі люди.

“Наша головна задача – не притягнути до відповідальності, а попередити можливе правопорушення і знизити кількість постраждалих у місцях, де ДТП відбуваються найчастіше. Саме тому, ми використовуємо прилади у максимально відкритий спосіб” пише Олексій Білошитський.

Нагадаємо, що прилади TruCam мають налаштування які дозволяють суттєво коригувати показання приладу. Внесення поправки на “ефект косинуса” описано в англомовних інструкціях до приладу. Маніпулюючи з коефіцієнтами будь-який поліцейський може суттєво впливати на результати вимірів. Саме тому полюція США відмовилась від використання цих приладів.

24.ua