Клієнти “Привату” зіткнулися з новою проблемою: банкомати та термінали знову не працювали

ПриватБанк відновив роботу банкоматів після збою, який стався 9 липня. Тоді банкомати не видавали гроші, а мобільний сервіс Приват24 не проводив фінансові операції. Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це повідомили в прес-службі ПриватБанку. Пізніше у прес-службі ПриватБанку пояснили труднощі аварією на магістральних каналах зв’язку. “Аварія магістральних каналів зв’язку в кінці робочої доби 9 липня стала причиною тимчасових перебоїв у мережі POS-терміналів і банкоматів банку. Зараз фахівці ПриватБанку проводять екстрені роботи з підключення резервних каналів зв’язку, що дозволить відновити стабільність платіжних сервісів протягом години”, – написала у своєму Facebook прес-секретар Інна Музичук. Всі операції з пластиковими картками проводяться в штатному режимі, платежі клієнтів виконуються згідно з графіком. Причиною збою стала аварія магістральних каналів зв’язку в кінці робочого дня 9 липня. Для усунення збою ПриватБанк підключив резервні канали зв’язку для забезпечення стабільності сервісів. Як повідомляла НАРОДНА ПРАВДА, в ніч на 14 травня стався збій зв’язку в роботі ПриватБанку. В результаті проведених екстрених робіт вдалося відновити зв’язок і стабілізувати роботу платіжних сервісів. Також стався збій в роботі месенджера Telegram. Європейські користувачі протягом декількох годин мали труднощі з підключенням до ресурсу через перегрів серверів.  ПриватБанк відновив роботу банкоматів після збою, який стався 9 липня. Тоді банкомати не видавали гроші, а мобільний сервіс Приват24 не проводив фінансові операції. Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це повідомили в прес-службі ПриватБанку. Пізніше у прес-службі ПриватБанку пояснили труднощі аварією на магістральних каналах зв’язку. “Аварія магістральних каналів зв’язку в кінці робочої доби 9 липня стала причиною тимчасових перебоїв у мережі POS-терміналів і банкоматів банку. Зараз фахівці ПриватБанку проводять екстрені роботи з підключення резервних каналів зв’язку, що дозволить відновити стабільність платіжних сервісів протягом години”, – написала у своєму Facebook прес-секретар Інна Музичук. Всі операції з пластиковими картками проводяться в штатному режимі, платежі клієнтів виконуються згідно з графіком. Причиною збою стала аварія магістральних каналів зв’язку в кінці робочого дня 9 липня. Для усунення збою ПриватБанк підключив резервні канали зв’язку для забезпечення стабільності сервісів. Як повідомляла НАРОДНА ПРАВДА, в ніч на 14 травня стався збій зв’язку в роботі ПриватБанку. В результаті проведених екстрених робіт вдалося відновити зв’язок і стабілізувати роботу платіжних сервісів. Також стався збій в роботі месенджера Telegram. Європейські користувачі протягом декількох годин мали труднощі з підключенням до ресурсу через перегрів серверів.  
РЕКЛАМА