Найдешевше авто в світі більше не випускатимуть

Індійське авто Tata Nano, яке вважається найдешевшим у світі, знімуть з виробництва через відсутність попиту. Tata Motors заявила, що виробництво дешевого автомобіля Nano, який мав на меті перевести населення Індії з мотоциклів на авто, буде звернуто до кінця року. Автомобіль у своїй "теперішній формі не може випускатись після 2019 року", - заявив автовиробник. Найдешевший в світі Tata Nano почали випускати 10 років тому. І хоча в планах було продавати машину по всьому світу мільйонними тиражами, навіть на батьківщині інтерес до нбого був невеликий. Дійшло до того, що у червні 2018 року Tata виробив аж одну Tata Nano, порівняно з 275 у тому ж місяці минулого року. Хоча з нього навіть намагались зробити електромобіль. Причина зниження попиту – невідповідність сучасним вимогам безпеки та комфорту, навіть незважаючи на низьку ціну у 2900 дол. СШАза базову версію. Зниження попиту тим більш показове, що індійський авторинок виріс у червні 2018 року на 38%. Також стабільний попит і Індії фіксується на мотоколяски та квадроцикли, з якими конкурувала Tata Nano.Індійське авто Tata Nano, яке вважається найдешевшим у світі, знімуть з виробництва через відсутність попиту. Tata Motors заявила, що виробництво дешевого автомобіля Nano, який мав на меті перевести населення Індії з мотоциклів на авто, буде звернуто до кінця року. Автомобіль у своїй "теперішній формі не може випускатись після 2019 року", - заявив автовиробник. Найдешевший в світі Tata Nano почали випускати 10 років тому. І хоча в планах було продавати машину по всьому світу мільйонними тиражами, навіть на батьківщині інтерес до нбого був невеликий. Дійшло до того, що у червні 2018 року Tata виробив аж одну Tata Nano, порівняно з 275 у тому ж місяці минулого року. Хоча з нього навіть намагались зробити електромобіль. Причина зниження попиту – невідповідність сучасним вимогам безпеки та комфорту, навіть незважаючи на низьку ціну у 2900 дол. СШАза базову версію. Зниження попиту тим більш показове, що індійський авторинок виріс у червні 2018 року на 38%. Також стабільний попит і Індії фіксується на мотоколяски та квадроцикли, з якими конкурувала Tata Nano.
РЕКЛАМА