14 травня 2021 року відбудеться 12-та Міжнародна конференція Food & NonFoodMaster-2021 і CatManMaster-2021: «Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників», яка збере понад 400 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників.
В цьому році ми поєднали відразу 3 ключових заходи для всіх рітейлерів і ТОП менеджменту 2021 року - FoodMaster, NonFoodMaster і CatManMaster на одному майданчику в м. Киев, вул. Василя Липківського, 1А (3 поверх) М. «Вокзальна» РК «Ультрамарин».
Організатор та ініціатор Головної події ритейл-індустрії України - TradeMasterGroup.
Конференцію підтримують більше 30 українських ЗМІ, Міністерство розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України, більше 30 топових спікерів-фахівців в Food & NonFood індустрії від наймасштабніших компаній - цю подію по праву можна називати найважливішою національною подією Року для всіх постачальників, виробників і рітейлерів нашої країни і ближнього зарубіжжя!
Ставши учасником події, Ви:
-
Обміняєтеся з іншими постачальниками і ритейлерами позитивним досвідом співпраці;
-
Дізнаєтеся свіжу аналітику ринку товарів Food і Nonfood, тренди в категоріях;
-
На основі доповідей експертів галузі зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти в «ногу» з ринком;
-
Отримайте нові ідеї та інсайда, які зможете застосувати на практиці у своїй компанії;
-
Проведете переговори і укладете договори про співпрацю в одному місці з більше ніж з 50 потенційними партнерами;
-
Неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом з колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з вже існуючими партнерами;
-
Поліпшите комунікації і збудуєте конструктивний діалог з ритейлерами і дистрибуторами про співпрацю;
-
Познайомитеся з кейсами зарубіжних спікерів і досвідом формування асортиментного портфеля;
-
Чи зможете взяти участь в міні-виставці новинок виробників, а також з рішеннями для оптимізації бізнесу рітейлерів і постачальників,
Уявити Вашу компанію і новинки продукції в Галереї Новинок!
Програма конференції дуже насичена і буде проходити в 3 залах - «FoodMaster: Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників», «NonFoodMaster» і «CatManMaster: 10 ТОП практик впровадження категорійного менеджменту». У кожній частині конференції Вас чекають практичні кейси та найактуальніші теми від топових спікерів.
На конференції в першому залі «FoodMaster: Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників» ділитися досвідом будуть ТОП-практики України та зарубіжжя.
-
Ірина Новікова, заступник Міністра Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України розповість учасникам одну з найважливіших тем 2021 року - як макроекономічні чинники впливають на мікроекономіку торгівлі України і фінансово-економічні показники компаній
-
У ролі спікера виступить комерційний директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK, Марина Забарило розповість про аналітику ринку, її тема виступу: «Актуальні тренди харчової галузі в 2021 році».
-
Марина Костроміна, Account Director Kantar в Україні стане спікером з темою «Як змінилося споживчу поведінку, як адаптувати бізнес до нової реальності».
-
Євген Тришин, Head of Q-Commerce, Glovo в своєму виступі торкнеться такі аспекти: Що таке Q-Commerce і чому вона стає найважливішою частиною діджіталізаціі в ритейлі; Бізнес-модель платформи в ритейлі; Український ринок - тренди; Моделі співпраці рітейлу і Glovo.
-
Спілка Автоматізаторів Бізнесу виступить з темою: «Як оптимізувати торговий і виробничий бізнес в 2021 році: автоматизовані системи управління підприємством».
-
Вікторія Шило, керівник відділу закупівель товарів FMCG, керівник проекту Фермерські Товари, поділиться інсайдами своєї компанії і виступить з темою: «Ексклюзивні тренди Ашан: смаки світу, веганство, фермерство». Візьме фокус на тему «Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміна купівельних переваг»
-
Дмитро Морозов, керівник управління по роботі з франчайзі «Миронівський хлібопродукт»
-
Олександр Нагорний, директор з виробництва та розвитку ТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПЕР» докладно розкриє тему «Як стати інноваційною компанією на ринку. Розробка і виведення нових ТМ в Food індустрії».
-
Максим Папка, директор з розвитку 4Service Group розповість про нові віяння на тему «Play4Sales - новий спосіб просування товарів»
-
Директор із закупівель мережі VARUS Олександр Погрібний в своєму виступі розкриє тему «Ефективні шляхи поліпшення комунікацій мережа-постачальник в нових умовах ринку»
-
Свій виступ на тему «Стратегія взаємовідносин з постачальниками АТБ» розповість Наталія Шаповалова, генеральний директор "АТБ-Маркет"
-
Станіслав Омельчук, директор з виробництва та Анастасія Олексієнко, КАМ компанії Уманьпиво розкажуть доповідь на тему «Пиво, яке ви заслужили!»
-
Валерій Кучеренко, CEO YAYE, ТМ поділиться тонкощами свого досвіду в доповіді на тему «5 стратегій зростання виручки продуктового бренду. Сертифікати автентичності та їх використання в продуктовому маркетингу »
-
Олексій Панасенко, Генеральний директор Billa / операційний директор NOVUS виступить з кейсом «Стратегічний ефект злиття двох провідних гравців ринку рітейлу»
-
Олег Новосьолов, керівник напрямку рослинних альтернатив м'ясу компанії «АВК», розповість про інноваційні продукти харчування. DREAMEAT - рослинна альтернатива м'ясу.
-
Сергій Євтушенко, власник роздрібної мережі «Червоний маркет», який виступає модератором події вже кілька років.
-
Наталія Кагадій, керівник департаменту ProCheese компанії Ardis Group, поділиться досвідом «Чи можливо збільшити прибуток сирної категорії на 20% не за рахунок акцій, а в довгостроковій перспективі»?
У залі «CatManMaster: 10 ТОП практик впровадження категорійного менеджменту», ідеї для розвитку категорійного менеджменту представлять спікери з 3-х країн.
-
«Моделі категорійного менеджменту для мультиканального рітейлу» - так називається тема майстер-класу Ксенії Литвин, керівника департаменту централізації замовлень, ТОВ «Епіцентр К».
-
Гульфіра Крок, експерт з управління асортиментом і ціноутворенням в ритейлі з Ізраїлю, виступить онлайн з темою: «Структура роздрібного ціноутворення: сучасні підходи та технології».
-
Катерина Богачова - консультант по роздрібній торгівлі, консультує в галузі брендингу та мерчендайзингу, поділиться багаторічним досвідом у виступі на тему: «Управління простором торгового залу через викладки на основі ролі категорії»
-
Олександра Няміна, незалежний консультант по роботі з федеральними і локальними мережами СНД, розповість всі тонкощі підготовки ідеального КП на основі аналізу асортиментної матриці.
-
Володимир Бондарєв, керівник управління товарними запасами роздрібної мережі "ЖЖУК", виступить з темою «Аналіз ефективності асортиментної матриці через управління товарними запасами».
-
Розкриє учасникам тему «Маркетплейс, як майданчик розширення можливостей FMCG компанії» представник компанії "Май Україна" Мирослава Яковенко.
-
Олександра Закрасняна, комерційний директор Мережі будівельно-господарських супермаркетів 33м2 виступить зі своїм неймовірним доповіддю на тему «Як розвивати нову категорію товару в відсутності конкурентів?»
-
Олексій Тесленко, Комерційний директор Будинок іграшок зі свій мега актуальною темою «Трансформація моделі бізнесу в період корона-криз»
-
Сергій Цимбал, керівник департаменту навчання і розвитку персоналу «Епіцентр К» став модератором конференції CatManMaster-2021.
ЗАЛ-3. NonFoodMaster приготує для учасників теми, які турбують бізнес сьогодні, а саме:
-
Олександр Пащенко, виконавчий директор омніканальной роздробу «Алло» поділиться найпотаємнішими інсайтами компанії, а саме Ситуація по концепту великих гравців; Кейс Експрес доставка (кур'єрами з числа співробітників торгових точок); Кейс Алло Express; Кейс Експерт онлайн; Внутрішні факапи і зовнішні можливості.
-
Олена Остапчук, аналітик Pro-Consulting інформуватиме учасників по темі «Аналіз розвитку електронної комерції в Україні» і торкнеться такі аспекти як E-commerce в Україні та світі; Обсяги українського e-commerce; Вплив Covid-19 на український онлайн ритейл; Тенденції державного регулювання; Прогноз розвитку E-commerce в Україні, можливості та загрози для ринку електронної комерції.
-
Наступною ділитися досвідом для Вас буде Жанна Єнікеєва, тренер по трейд-маркетингу та мерчандайзингу Тренінгового Центру TradeMasterGroup. Вона розповість про ефективний мерчандайзинг для сучасних offline / online магазинів.
-
Ольга Вітомська, начальник відділу маркетингу та реклами мережі електроніки та побутової техніки «Фокстрот» розповість про саму інтригуючою темі «Нові стратегії зростання рітейлу: канали та інструменти для залучення Z-покоління (в розрізі ребрендингу)».
-
Юрій Кузьмяк, Експерт ринку DIY з 20-ти річним досвідом роботи в Україні та за кордоном дасть привід задуматися своїм виступом на тему «Омніканальность - модний тренд чи життєва необхідність?»
-
Учасникам буде цікаво почути тему «Як працює косметична галузь в умовах перехідного періоду» від Івана Шершенюк, Голови НТК Асоціації «Парфюмерія та Косметика України»
-
Владислав Савченко, засновник першого продуктового онлайн супермаркету з доставкою Foodex24 поділиться історією успіху своєї компанії з темою «Як створити онлайн супермаркет за 2 тижні і стати монстрами фуд ритейлу за рік»
-
Юлія Пшеземирська, керівник відділу розвитку eCommerse «Май Украина» поділиться досвідом компанії та розвовість «Що приведе споживачів в онлайн за товарами FMCG».
-
Ігор Навоєнко, директор типографії «АРТ-Пресс», розповість про тенденції поліграфічної галузі 2020-2021 р. На що варто звернути увагу при виборі постачальника поліграфічної продукції.
-
Олена Григораш, СЕО Direct Marketing Solutions. Виступить с темою «Як використовувати адресні дані для повної автоматизації і оптимізації процесів: від закладу дистриб’юційних даних в єдиному форматі до аналітики продажів».
-
Сергій Ануфрієнко, директор департаменту корпоративного та торгового фінансування ПУМБ, розповість «Як вигідно поставляти товар на умовах відстрочки платежу».
-
Іван Шершенюк, Голова НТК Асоціації «Парфюмерія та Косметика України», торкнеться теми «Як працює косметична галузь в умовах перехідного періоду».
-
Людмила Брагіна, керівник порталу trademaster.ua, стала модератором конференції CatManMaster-2021.
Також в рамках заходу учасників чекають Спецпроекти:
-
Столи переговорів в форматі "Мережа - постачальник". Це унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 12 років взяли участь більше 5500 постачальників України та зарубіжжя (Росія, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)
-
Вручення Національних премій «Retail in-Ukraine 2021» і «Made-in-Ukraine 2021». Національна Премія для рітейлерів «Retail in-Ukraine 2021: кращий партнер року» та Національна Премія для виробників FMCG-товарів "Made-in-Ukraine 2021: кращий партнер мережі».
-
Галерея новинок і виставка постачальників рішень і послуг для ритейла.
В рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та ближнього зарубіжжя! Кожен учасник - виробник може подати зразки кращих проектів для подання на полицях Галереї Новинок. Серед учасників виставки в цьому році: Вітал Фудз, Дарпак, Уманьпиво, Фуд Девелопер, Герчак, АПП Трейд, Індічка, Наша Сила, Луцьк Фудз, Арт-Пресс, Мейсон Трейд, Shelfy, Грандекс, Хелсі Фарм, Гурмандіз, Молочна Слобода, ТМ добра Вечеря, Соломія, Треві, Новотроїцький РКЗ, GFSGROUP, Кіровоградський завод вагодозуючого обладнання, КФ Меркурій і ін.
Встигніть забронювати квиток на найважливіший захід РОКУ для Food рітейлу до 1 квітня за зниженими цінами.
Переходьте за посиланням і забронюйте Ваше місце прямо зараз!
Онлайн-реєстраціяhttps://clck.ru/UYzJc
Отримати будь-яку додаткову інформацію Ви можете: по тел. (067) 828-22-59
або написати на адресу [email protected]