Через новий чат-бот тепер можна купити квитки на потяги: новація від Укрзалізниці

Через новий чат-бот тепер можна купити квитки на потяги: новація від Укрзалізниці (GlavPost)

«Укрзалізниця» сьогодні,12 січня, запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії тощо.



Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редиректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments, повідомляє «Укрзалізниця».

Проект реалізовано спільно з технологічним партнером Visa та «Укрзалізниці» – компанією Middleware Inc. (США) – на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine. Компанія Middleware вперше у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa. Технологія використання токенів робить платежі у чат-боті ще більш безпечними та простими. Банком-екваєром сервісу виступив Ощадбанк.

Бот розмовляє трьома мовами – українською, англійською та російською – і окрім довідкової інформації надає можливість зворотного зв’язку. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.



Протестувати бот та придбати квитки на подорожі залізницею вже можна тут: https://vb.me/ukr_railway

Як повідомляє АТ «Укрзалізниця», майже 2,5 тисячі клієнтів уже скористались чат-ботом у Viber та Telegram у перші години його роботи.

Так, близько 55% користувачів чат-бота користуються ним у месенджері Telegram та понад 45% - через месенджер Viber.

До теми: У громадському транспорті на Полтавщині під час локдауну діятимуть обмеження «помаранчевої» зони