Продуктовий кошик: де в Полтаві шукати оптимальне співвідношення ціни та якості

Продуктовий кошик: де в Полтаві шукати оптимальне співвідношення ціни та якості (GlavPost)

Жителі нашої Полтави й області все частіше помічають, що зараз на харчування потрібні значно більші суми, ніж раніше. На жаль, реальність така, що ціни на продукти повільно, але впевнено повзуть вгору. Причини цілком очевидні: майже рік у країні діють карантинні обмеження, постачальники та виробники зазнають збитків, тож часом змушені використовувати надзвичайні заходи.



Однак у мільйонів громадян України, зокрема й у жителів Полтави, є можливість щодня купувати якісні продукти для родини та не витрачати зайвого.

Перевірений роками спосіб заощаджувати сімейний бюджет, не відмовляючи собі в улюблених продуктах і навіть делікатесах, надає мільйонам українців найбільша торговельна мережа країни «АТБ». Зараз у 24 областях країни працюють 1206 супермаркетів цієї мережі. Показник постійно збільшується, оскільки щорічно компанія відкриває приблизно сотню магазинів, підкорюючи нові регіони. Карта присутності супермаркетів лідера вітчизняного ритейлу на цей час містить 307 населених пунктів, зокрема й наше місто.

Компанія посідає лідерські позиції за багатьма показниками й уже більше чверті століття дотримується своєї цінової політики. Вартість будь-якого товару на прилавках «АТБ» нижча за середньоринкову на 10-15%, а постійні акції, такі як «Товар тижня», «Товар дня» тощо, дозволяють заощаджувати на покупках до 40-50%. Це стосується навіть імпортної продукції. Приміром, де можна купити смачні польські ковбаски, свіжі цитрусові або ароматну італійську мелену каву за розумну суму для української родини, що має середній дохід? Відповідь готова одразу – в магазині «АТБ»!

Компанія працює за принципами соціально орієнтованого бізнесу, ставлячи на продукцію найменшу націнку. Простіше говорячи, тут заробляють не на вартості товару, а на обсягах його реалізації. І ці обсяги вражають: за підсумками минулого року, товарообіг мережі становив 149,8 млрд грн. (з ПДВ). Отже, протягом 2020-го він виріс на 18,2%.

«АТБ» постійно проводить оптимізацію бізнес-процесів, застосовує найсучасніші енергоощадні технології, розвиває власну логістичну інфраструктуру (створено великий автопарк, є багато мультитемпературних складських центрів), а головне – працює з виробниками без посередників.

Покупцям пропонують різноманітний асортимент товарів власних торгових марок «АТБ». Полтавчани уже встигли оцінити такі товари – за якістю вони нітрохи не поступаються більш розкрученим брендам, а от їхні ціни значно нижчі. Цей ексклюзивний асортимент (продукція ВТМ продається тільки в магазинах «АТБ») становить майже третину від загального. На прилавках кожного з супермаркетів торговельної мережі щодня презентовано понад 3,5 тисячі найменувань товарів.

«Компанія заробляє не на націнці, а на обсягах продажів. Ми додаємо максимум зусиль, щоб забезпечити стабільні ціни, насамперед на соціальну групу продуктів харчування та товари першої необхідності», – повідомили нам у пресслужбі компанії «АТБ-Маркет».

Сьогодні корпорація є не тільки лідером галузі роздрібної торгівлі за товарообігом, числом магазинів, географією присутності, обсягом сплачених податків, але й за кількістю клієнтів. Щодня магазини «АТБ» у 24 областях України, включаючи й Полтавську, відвідують більш ніж 4 мільйони осіб, які вже оцінили можливість купувати якісні продукти та при цьому суттєво заощаджувати свій сімейний бюджет.

Мільйони українських громадян, включаючи й жителів нашого історичного міста, знають торговельну мережу «АТБ» як надійного, перевіреного часом постачальника гарантовано свіжих продуктів за максимально доступними цінами.