Українські медіа виготовлятимуть більше якісних програм та фільмів

Українські медіа виготовлятимуть більше якісних програм та фільмів За словами фахівців, нині купувати розкручені світові проекти для нас за дорого, та й самих глядачів нині більше цікавлять програми українського виробництва. "Є стабільно 5% глядацької уваги – це стандартно новинний контент. 5% – це велика цифра на справді. Тому, звісно, я думаю, що новинного або інформаційно-аналітичного, політичного контенту нас чекає дуже багато", – сказав директор Індустріального телевізійного комітету Ігор Коваль. Наразі канали та студії навіть почали відчувають кадровий голод – бракує сценаристів та фахівців зі створення відео контенту. Сприятиме розвитку медіа і ринок реклами, обсяги якого щороку зростають майже на чверть. Суттєво поповнити бюджети телевізійників також дозволить виборча кампанія. "Цей рік дасть їм більше можливостей для розвитку, дасть більше можливості з точки зору фінансів, в першу чергу. Як говорили мої колеги, цей бізнес не дуже прибутковий або неприбутковий. І додаткові гроші вплинуть на те, що нові програмні продукти будуть", – зазначив експерт ринку реклами і медіа Андрій Андрющенко. Телебачення і надалі в Україні зберігатиме лідерські позиції на ринку медіа, тож має всі шанси отримати більші прибутки, зазначають експерти. 24.uaУкраїнські медіа виготовлятимуть більше якісних програм та фільмів За словами фахівців, нині купувати розкручені світові проекти для нас за дорого, та й самих глядачів нині більше цікавлять програми українського виробництва. "Є стабільно 5% глядацької уваги – це стандартно новинний контент. 5% – це велика цифра на справді. Тому, звісно, я думаю, що новинного або інформаційно-аналітичного, політичного контенту нас чекає дуже багато", – сказав директор Індустріального телевізійного комітету Ігор Коваль. Наразі канали та студії навіть почали відчувають кадровий голод – бракує сценаристів та фахівців зі створення відео контенту. Сприятиме розвитку медіа і ринок реклами, обсяги якого щороку зростають майже на чверть. Суттєво поповнити бюджети телевізійників також дозволить виборча кампанія. "Цей рік дасть їм більше можливостей для розвитку, дасть більше можливості з точки зору фінансів, в першу чергу. Як говорили мої колеги, цей бізнес не дуже прибутковий або неприбутковий. І додаткові гроші вплинуть на те, що нові програмні продукти будуть", – зазначив експерт ринку реклами і медіа Андрій Андрющенко. Телебачення і надалі в Україні зберігатиме лідерські позиції на ринку медіа, тож має всі шанси отримати більші прибутки, зазначають експерти. 24.ua
РЕКЛАМА