Як українські підприємства гостинно приймають російські судна, а СБУ про це ані сном, ані духом

Як українські підприємства гостинно приймають російські судна, а СБУ про це ані сном, ані духом (GlavPost) Тихо прийшли, тихо пішли. Це не про українські сили спеціальних операцій. Це про російські танкери на українських судноремонтних заводах. Чи може судно ходити в окупований порт Керч, а потім вільно прийти в Україну? Запросто!

З 2014 року український порт Керч офіційно закритий для міжнародного судноплавства.


РЕКЛАМА

Росія окупувала Крим, і відтоді держава Україна заборонила будь-яким суднам відвідувати непідконтрольні порти. А як насправді?

Одеський журналіст Григорій Козма стверджує, що розкрив цілу систему російського судноремонту в Україні. Два танкери із російської Астрахані – "Капітан Пшеніцин" та "Капітан Щемілкін" – ремонтувалися цього року в Україні. "Пшеніцин" – на судоремонтному заводі в Ізмаїлі, а "Щемілкін" – в Чорноморську, і прийшли вони на материк прямо з Керчі. Чи могли про це не знати українські офіційні органи?

Моя особиста думка, що прикордонники повинні були знати. Навіть якщо вони упустили цей момент, вони були зобов'язані це знати. І судна, які порушують підсанкційні вимоги, міжнародні вимоги, підлягають арешту,
– зазначив головний редактор журналу "Громадське слідство" Григорій Козьма.


РЕКЛАМА

Одних слів недостатньо, треба шукати докази. Із "Пшеніциним" це виявилося нескладно. Ось скріншот із рекламного допису у Facebook за 16 квітня. Ізмаїльське підприємство "Дунайсудосервіс" вихваляється, що на ремонт до них зайшов танкер "Капітан Пшеніцин".


Скріншот з Facebook-сторінки підприємства "Дунайсудосервіс"

Допис непопулярний. Всього шість лайків, але один із них – від самого голови Одеської обласної ради Анатолія Урбанського.


Голова Одеської облради, очевидно, підтримав рішення "Дунайсудосервісу" відремонтувати російський танкер

І виявляється, це невипадково.

Згідно з відкритими реєстрами, в Ізмаїлі є кілька підприємств, які здійснюють ремонт плавзасобів. І, наскільки ці відкриті джерела дозволяють вивчити, ці заводи мають відношення до родини Урбанських. Це депутат Верховної Ради і голова Одеської обласної ради,
– наголосив Козьма.

Справді, один із власників "Дунайсудосервісу" – батько голови Одеської обласної ради. Серйозне підприємство. Хоч і працює за російськими документами. Так, "Дунайсудносервіс" не має жодного сертифікату від українського регістру судноплавства, зате одразу кілька – від росіян.

Як суднам-порушникам з Росії вдається безкарно швартуватися в українських портах – дивіться у розслідуванні.


+Відео24.ua Тихо прийшли, тихо пішли. Це не про українські сили спеціальних операцій. Це про російські танкери на українських судноремонтних заводах. Чи може судно ходити в окупований порт Керч, а потім вільно прийти в Україну? Запросто!

З 2014 року український порт Керч офіційно закритий для міжнародного судноплавства.

Росія окупувала Крим, і відтоді держава Україна заборонила будь-яким суднам відвідувати непідконтрольні порти. А як насправді?

Одеський журналіст Григорій Козма стверджує, що розкрив цілу систему російського судноремонту в Україні. Два танкери із російської Астрахані – "Капітан Пшеніцин" та "Капітан Щемілкін" – ремонтувалися цього року в Україні. "Пшеніцин" – на судоремонтному заводі в Ізмаїлі, а "Щемілкін" – в Чорноморську, і прийшли вони на материк прямо з Керчі. Чи могли про це не знати українські офіційні органи?

Моя особиста думка, що прикордонники повинні були знати. Навіть якщо вони упустили цей момент, вони були зобов'язані це знати. І судна, які порушують підсанкційні вимоги, міжнародні вимоги, підлягають арешту,– зазначив головний редактор журналу "Громадське слідство" Григорій Козьма.

Одних слів недостатньо, треба шукати докази. Із "Пшеніциним" це виявилося нескладно. Ось скріншот із рекламного допису у Facebook за 16 квітня. Ізмаїльське підприємство "Дунайсудосервіс" вихваляється, що на ремонт до них зайшов танкер "Капітан Пшеніцин".

Скріншот з Facebook-сторінки підприємства "Дунайсудосервіс"

Допис непопулярний. Всього шість лайків, але один із них – від самого голови Одеської обласної ради Анатолія Урбанського.

Голова Одеської облради, очевидно, підтримав рішення "Дунайсудосервісу" відремонтувати російський танкер

І виявляється, це невипадково.

Згідно з відкритими реєстрами, в Ізмаїлі є кілька підприємств, які здійснюють ремонт плавзасобів. І, наскільки ці відкриті джерела дозволяють вивчити, ці заводи мають відношення до родини Урбанських. Це депутат Верховної Ради і голова Одеської обласної ради,– наголосив Козьма.

Справді, один із власників "Дунайсудосервісу" – батько голови Одеської обласної ради. Серйозне підприємство. Хоч і працює за російськими документами. Так, "Дунайсудносервіс" не має жодного сертифікату від українського регістру судноплавства, зате одразу кілька – від росіян.

Як суднам-порушникам з Росії вдається безкарно швартуватися в українських портах – дивіться у розслідуванні.

+Відео24.ua
РЕКЛАМА