Microsoft похизувалася новим неймовірним рекордом гри Minecraft

Ірма Шелест
Переглядів статті Microsoft похизувалася новим неймовірним рекордом гри Minecraft 8814
05.10.18 18:06
Повідомлення про те, що гра Fortnite могла відібрати пальму першості у Minecraft виявилося передчасним. Компанія Microsoft повідомила, що кількість щомісячно активних користувачів "пісочниці" дорівнює 91 мільйон осіб.

Про це повідомляє Leogaming.

За останньою інформацією, загальний тираж проданих копій кубічного симулятора виживання досяг 154 мільйонів примірників. Це дозволяє йому залишити позаду GTA V і поступитися тільки Tetris в рейтингу наймасовіших інтерактивних розваг. Також тут варто згадати 100 мільйонів гравців спеціальної китайської версії Minecraft, яка поширюється по free-to-play моделі.

Minecraft
Скріншот з гри Minecraft

Нинішній керівник розробки Minecraft Хелен Чіанг в інтерв'ю Business Insider розповіла про наміри розширювати франшизу за допомогою нових спінофів, таких як Minecraft: Story Mode і недавно анонсованої Minecraft: Dungeons. Причому для компанії важливо спробувати нові жанри і напрямки, а не просто випускати ітерації франшизи, як це роблять їхні колеги.

Відзначимо, що в 2014 році Microsoft викупила гру у шведського геймдизайнера Маркуса Перссона за 2,5 мільярда доларів. Посилений можливостями нового власника він почав стабільно зростати: у 2018 році кількість щомісячних активних геймерів зросла на 20 мільйонів осіб.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно

24.ua Повідомлення про те, що гра Fortnite могла відібрати пальму першості у Minecraft виявилося передчасним. Компанія Microsoft повідомила, що кількість щомісячно активних користувачів "пісочниці" дорівнює 91 мільйон осіб.

Про це повідомляє Leogaming.

За останньою інформацією, загальний тираж проданих копій кубічного симулятора виживання досяг 154 мільйонів примірників. Це дозволяє йому залишити позаду GTA V і поступитися тільки Tetris в рейтингу наймасовіших інтерактивних розваг. Також тут варто згадати 100 мільйонів гравців спеціальної китайської версії Minecraft, яка поширюється по free-to-play моделі.

MinecraftСкріншот з гри Minecraft

Нинішній керівник розробки Minecraft Хелен Чіанг в інтерв'ю Business Insider розповіла про наміри розширювати франшизу за допомогою нових спінофів, таких як Minecraft: Story Mode і недавно анонсованої Minecraft: Dungeons. Причому для компанії важливо спробувати нові жанри і напрямки, а не просто випускати ітерації франшизи, як це роблять їхні колеги.

Відзначимо, що в 2014 році Microsoft викупила гру у шведського геймдизайнера Маркуса Перссона за 2,5 мільярда доларів. Посилений можливостями нового власника він почав стабільно зростати: у 2018 році кількість щомісячних активних геймерів зросла на 20 мільйонів осіб.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно

24.ua