Навчання під час коронавірусу: у МОН розповіли, коли громадяни можуть звертатися зі скаргами

Громадяни України можуть звертатися зі скаргами щодо недотримання безпечних умов освітнього процесу під час пандемії коронавірусу до Державної служби якості освіти. Працюють "гарячі лінії".

Про це у п'ятницю, 23 жовтня, повідомляє пресслужба Міністерства освіти і науки України.

"Через ситуацію в Україні, спричинену пандемією коронавірусу, Державна служба якості освіти та її територіальні органи, зокрема, організовують позапланові очно-дистанційні інституційні аудити, які ініціюють самі заклади загальної середньої освіти, щоб спільно з експертами знайти рішення для ефективної розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти", - йдеться в повідомленні.

Так, для звернення громадян працюють такі "гарячі лінії":

з питань загальної середньої та дошкільної освіти: (044) 236-10-50;

з питань вищої освіти: (044) 236-33-58, (044) 236-34-31.

Звернення приймають понеділок – п'ятниця від 9:00 до 18:00 (крім вихідних і святкових днів).

Нагадаємо, що прем'єр-міністр Денис Шмигаль на засіданні уряду 21 жовтня заявив, що Кабінет міністрів України виділить додатково 540 млн грн на забезпечення закладів загальної середньої освіти дезінфікувальними засобами захисту.

Джерело: ТСН