Центри надання адміністративних послуг Києва прийматимуть відвідувачів за новими правилами.
Від 1 листопада столичні ЦНАПи скасовують можливість запису на конкретну годину прийому.
Про це йдеться на сайті КМДА.
Від завтра заявників прийматимуть за електронною чергою, що формуватиметься у приміщеннях ЦНАПів. Усі, хто мав запис, будуть прийняті першочергово.
Звертаємо увагу, що у разі відсутності світла ЦНАПи не надають послуг, пов’язаних із роботою електронних систем/реєстрів, а саме:
паспортні послуги (крім вклеювання фото у паспорт громадянина України 25, 45 років);
реєстрація майна;
реєстрація бізнесу;
витяги з Державного земельного кадастру;
послуги при народженні дитини;
послуги в будівельній сфері;
Є-Декларація.
У разі оголошення повітряної тривоги до початку робочого дня, ЦНАПи починають працювати через 30 хвилин після закінчення повітряної тривоги.
У разі оголошення повітряної тривоги під час робочого дня усі працівники та відвідувачі переходять до найближчого укриття. У цьому разі роботу відновлюють протягом 10 хвилин після відбою повітряної тривоги.
Сall-центр працюватиме у посиленому режимі. Всю актуальну інформацію щодо отримання послуг, стану розгляду та готовності поданих документів можна отримати за телефонами: 044-202-60-38, 044-202-60-39.
Читайте також:
"Частина столиці знеструмлена": Віталій Кличко про "прильоти" в Києві
Поліція в різних частинах Київщини виявляє уламки збитих російських ракет (фото)
Ракетний удар по енергетичній інфраструктурі Київщини: частина регіону залишилася без світла