Одяг чемпіонів
За 25 років існування польській бренд спортивного одягу 4F підкорив 4 континенти! Сьогодні 8 олімпійських збірних команд таких європейських країн, як Польща, Хорватія, Греція, Словенія, Сербія та Північна Македонія, Латвія та Литва довірили 4F одягати своїх спортсменів. У планах 4F розширити свою співпрацю і з українськими спортсменами та Національним олімпійським комітетом.
В Україні в поляків серйозні плани та потужний партнер. 4F націлений конкурувати з відомими світовими брендами за вітчизняний ринок, а його партнером в експансії нашої країни виступає "Інтерспорт-Україна".
4F — це бренд, який створено для тих, хто бажає купувати цікавий і якісний спортивний одяг високого рівня, не переплачуючи шалені кошти за бренд. Кожна колекція завжди розробляється для двох груп споживачів: для тих, хто просто полюбляє спортивний стиль та бажає виглядати модно та почуватися вільно щодня, та для тих, хто займається спортом на регулярній основі та потребує якісного технологічного одягу та взуття для спортивних тренувань.
Успіх марки в Польщі та всьому світі, пов’язаний із тим, що 4F завжди має дуже круті, сучасні дизайни колекцій. Їх розробляє власна команда дизайнерів. Багато уваги приділяється тканинам, водночас ціни на продукцію дуже лояльні.
У розробленні також беруть участь амбасадори бренду — олімпійські чемпіони з різних європейських країн Paulina Fialkova — словацька біатлоністка, Martyna Kotwiła — польська спринтерка та інші.
Розвиток в Україні
До подальшого розвитку на нашому ринку поляків стимулювала зростаюча популярність спорту й активного способу життя в Україні й Києві, зокрема.
“Відкриття флагманського магазину 4F у Києві — це черговий логічний крок у розвитку дистриб’юторської мережі. Ми поставили собі мету — підвищити впізнаваність бренду та стати ще ближчими для клієнта. Нашим ексклюзивним місцевим партнером став “Епіцентр К”. Спорт, який уже багато років є важливим складником для групи компаній "Епіцентр К", тому ми віримо в успіх цієї співпраці й готуємось до наступних відкриттів до кінця цього року”, — говорить Ігор Кляя, президент компанії OTCF SA.
Що таке бренд 4F?
Бренд приділяє особливу увагу якості своєї продукції, яка випускається на фабриках компанії в Польщі з використанням матеріалів та тканин за технологіями Thermopile, Aquatech, Microterm і OutControl, Polartec, Windblock, Bipolar, Delfy. У магазинах 4F можна знайти асортимент за такими напрямами:
● тренінг;
● біг;
● лижне екіпірування;
● сноуборд;
● sportstyle;
● плавання;
● теніс;
● трекінг;
● йога;
● вело одяг та взуття;
● одяг та взуття для дітей;
● серії PRO для професійних атлетів.
Цінова політика 4F дуже комфортна, так штани або джемпер із нової колекції осінь/зима коштують від 855 грн, футболка від 249 грн, дитячі речі — ще дешевше.
Чим відрізняється новий магазин 4F в ТРЦ Retroville?
Упродовж попередніх років частково асортимент цього бренду в Україні був присутній у мережі Intersport. Проте, внутрішня асортиментна політика 4F розділяє колекції - на ті, що представлені в мультибрендових бутиках, та ті, що бренд постачає у свої фірмові магазини, вони відрізняються.
У Києві в ТРЦ Retroville (пр. Правди, 47) на спеціально облаштованому просторі площею 228 кв. м разом представлені різні колекції 4F для чоловіків, жінок і дітей. Це функціональний одяг та взуття для тренувань та щоденного носіння, а також спортивні аксесуари.
______
4F присутній у більшості європейських країн завдяки розгалуженій мережі. Його продукція також доступна в понад 600 мультибрендових магазинах у 30 країнах світу.
Джерело: ТСН