
Про це розповів кримськотатарський активіст Ленур Іслямов, передає "Обозреватель".
"Міст побудований без дотримання всіх норм геодезії і будівництва такого роду споруд. Там тектонічні плити, і зміщення, буквально на кілька міліметрів, буде вести до того, що міст буде падати", – зазначив активіст.
За його словами, запуск вантажного транспорту, а згодом і залізничного сполучення Кримським мостом, буде впливати на те, що він буде руйнуватися.
Окрім того, активіст зауважив, що споруда не застрахована від танення льодів в Азовському морі, і з приходом сильних морозів буде приречена на руйнування.
При тій малій глибині Азовського моря, воно насправді дуже підступне, взимку там накопичується дуже велика кількість льоду. Просто в минулому році зима була досить тепла, а я пам'ятаю зими, коли там товщина льоду доходила до 3 метрів. І коли це все починає сходити, ці крижини йдуть якраз у сторону Керченської протоки. Тому, це все рушить у бік Кримського моста, він у будь-якому випадку приречений,
– заявив Іслямов.

Про це розповів кримськотатарський активіст Ленур Іслямов, передає "Обозреватель".
"Міст побудований без дотримання всіх норм геодезії і будівництва такого роду споруд. Там тектонічні плити, і зміщення, буквально на кілька міліметрів, буде вести до того, що міст буде падати", – зазначив активіст.
За його словами, запуск вантажного транспорту, а згодом і залізничного сполучення Кримським мостом, буде впливати на те, що він буде руйнуватися.
Окрім того, активіст зауважив, що споруда не застрахована від танення льодів в Азовському морі, і з приходом сильних морозів буде приречена на руйнування.
При тій малій глибині Азовського моря, воно насправді дуже підступне, взимку там накопичується дуже велика кількість льоду. Просто в минулому році зима була досить тепла, а я пам'ятаю зими, коли там товщина льоду доходила до 3 метрів. І коли це все починає сходити, ці крижини йдуть якраз у сторону Керченської протоки. Тому, це все рушить у бік Кримського моста, він у будь-якому випадку приречений,– заявив Іслямов.
24.ua