Створення каталогу автозапчастин: з чого почати

Створення каталогу автозапчастин: з чого почати (GlavPost)

Перш ніж створювати інформаційний каталог автозапчастин, оціните його можливості. По суті, це ефективний інструмент для реклами, збільшення продажів і просування конкретного товару або категорії товарів для обраної цільової аудиторії.

Правильний каталог прискорюють роботу адміністратора і одночасно стимулює користувача зробити вибір щодо обраної автозапчастини. Як досягти такого результату?

В першу чергу - це надання докладної інформації про товар. Мова йде не про максимальну кількість контенту або інформаційної цінності (в загальних рисах).

П'ять кроків до зручного каталогу автозапчастин

Вам потрібно кілька пропозицій, зображень та пошукових рядків, вони стануть тригерами, спусковим механізмом для покупця, який приймає рішення прямо тут і прямо зараз. Зверніть увагу, що деякі з них додаються безпосередньо в каталог, а деякі стають частиною пошукової системи інтернет-магазину.

  1. Універсальний код авто, 17-значний ВІН номер (окремий рядок запиту), актуально для маркетплейсу Avto.Pro.

  2. Маркування двигуна і кузова (окремий рядок ).

  3. Міжнародна кодування по системі EPC (розширена база даних офіційних дилерів і представників автозаводом).

  4. Схеми і креслення обраної моделі авто, а також окремих блоків і механізмів.

  5. Додаткові відеоматеріали - огляди і поради щодо вибору конкретної автозапчастини.

Ще один важливий момент - імідж сайту та інформаційного каталогу в очах користувача. Погодьтеся, що слово «імідж» - це комплексне поняття. У нашому випадку мова йде про двох різних інструментах:

● оптимізація каталогу пошуковими системами (настройка індексації сайту);

● конвертованість окремо взятих сторінок (скільки людина придбало товари на Вашому ресурсі).

● Зверніть увагу, основна цільова аудиторія каталогу запчастин - споживачі, люди, які використовують товар для своїх особистих потреб. Тому ефективність каталогу багато в чому залежить від:

● швидкості розміщення нових пропозицій (опис, список цін, ілюстративні матеріали)

● швидкості змін у вже готові товарні позиції.

Секрети успішного каталогу запчастин - вивчаємо особливості маркетплейса АвтоПро

Підіб'ємо невеликий підсумок. Якщо Ви використовуєте всі перераховані вище інструменти і правила і стежте за оновленням і синхронізацією даних про товар, покупець, обов'язково відреагує на вашу пропозицію. Так, маркетплейс АвтоПро працює за наступним принципом - від запиту до конкретної запчастини, Вас відокремлюють три кліка.

Досягти такого результату цілком реально, використовують «триггерную» інформацію і логічне розміщення товарів в категорії. Ще одне правило успішного каталогу автозапчастин - в кожній категорії має бути однакова кількість пропозицій. Продукція, яку складно віднести до певної групи товарів, відправляється в категорію «Різне».

РЕКЛАМА