Авіакатастрофа рейсу Баку–Грозний: експерт пояснив, як росіяни сплутали літак з дроном

Авіакатастрофа літака сполученням Баку–Грозний, який розбився в Казахстані 25 грудня, засвідчила, що до управління системами ППО допустили зовсім ненавчений екіпаж, який навіть не здатен правильно ідентифікувати ціль.Таку думку висловив авіаексперт Богдан Долінце в інтерв’ю "Українському Радіо".Він наголосив на тому, що росіяни заборонили азербайджанському літаку посадку не лише в Грозному, але й в багатьох інших аеропортах РФ. Долінце наголосив: навіть після того, як було зрозуміло, що пасажирський літак підбито зенітною ракетою, росіяни не надали йому жодної допомоги, але й продовжували глушили роботу його систем навігації та зв'язку протягом значної частини польоту в Казахстан. Експерт вважає, що це ускладнювало екіпажу можливості безпечно дістатися запасного аеродрому."Розмір пасажирського літака в десятки разів більший, ніж у безпілотника. В системах виявлення, радарах систем протиповітряної оборони ці об'єкти мають велику відмінність по відображенню. Тобто переплутати такі об'єкти дуже складно", – наголошує експерт. Долінце акцентував: окрім різниці в розмірах БпЛА та пасажирські літаки мають зовсім різні швидкість і висоту польоту, а також сам характер маршруту."Плутати політ безпілотника, який, як правило, летить на значно меншій висоті, на меншій швидкості і по інших маршрутах, ніж цивільні літаки, дуже і дуже складно. Тут треба або сильно постаратися, або фактично допустити до керування зенітним комплексом непідготовлений, непрофесійний і ненавчений персонал", - наголошує фахівець. Підписуйтесь на наші канали у Telegram та Viber.