Вже третій місяць, як столичний муніципальний транспорт повністю перейшов на електронні квитки. Від моменту введення е-квитка у міському транспорті ним скористались майже 72 мільйони разів.
Про це повідомляє Департамент інформаційно-комунікаційних технологій.
Із них – 52 млн в метро та 20 млн у наземному транспорті. Загальна кількість валідацій е-квитків за безпаперовий період 2021 року (порівняно з минулим) виросла на 250%.
За підсумками місяця від 15 серпня до 15 вересня містяни придбали понад 4 мільйони QR-квитків у касах метрополітену, терміналах EasyPay і "Київ Цифровий" та в застосунку "Київ Цифровий". У застосунку квитки купували понад 2 мільйони разів, що складає більше 50% від загальної кількості.
Аби оплатити проїзд QR-квитком, необхідно:
Відкрити екран із зображенням QR-квитка.
Прикласти зображення QR-квитка до валідатора. У наземному транспорті – до нижньої дзеркальної частини валідатора, у метро – до дзеркальної частини на турнікеті.
Дочекатися сигналу підтвердження оплати на валідаторі.
QR-квитки в застосунку діють так само, як паперові, проте в екологічному режимі paperless. Ними можна оплачувати проїзд у метро, автобусах, трамваях, тролейбусах, міській електричці, фунікулері. Термін дії QR-квитка – 15 днів.
Для містян, які не встигають скористатися квитком, у застосунку передбачена можливість надіслати квиток другу. Потрібно натиснути кнопку "Поділитися квитком" під його зображенням і відправити квиток у зручний месенджер або на пошту. Крім того, користувачі можуть підтвердити, що провалідували квиток у транспорті. Для цього потрібно натиснути кнопку "Квиток проскановано" під його зображенням. Квиток зникне зі списку дійсних, а у стрічці з’явиться запис про його використання та залишиться можливість надати квиток для перевірки контролеру.
Підписуйтесь на наші канали у Telegram та Viber.