Українцям продовжують блокувати банківські рахунки після надходження на них коштів, зокрема, у межах 10 тис. грн. Виявляється, що банки розцінювали їх як підозрілі й вимагали в одержувачів показати документи.Про це пише "Мінфін".Зазначається, що навіть після надання клієнтами документів, їм так і не вдалося отримати доступ до своїх подальших грошей."Клієнт Райффайзен Банку розповів, що банк заблокував йому рахунок і відмовив у подальшій співпраці відразу після того, як йому надійшла невелика сума, яку через термінал переказали близькі родичі. Детальних пояснень ні на гарячій лінії, ні у відділенні банку, куди звернувся чоловік, йому не надали", - мовиться у повідомленні.Клієнт наголошує, що йому так і не відповіли, у чому саме проблема.
"Але коли я закривав рахунок, мені сказали, що кошти, які залишилися у мене на балансі, я зможу отримати лише через 60 днів", – поскаржився клієнт.У схожу ситуацію потрапила клієнтка monobank. Їй заблокували переказ на 100 євро через платіжну систему SWIFT."Попросили пояснення платежу, що це справді мої родичі. Я відправила дані, що це справді моя дочка, але картку так і не розблокували. Це просто цинічний грабіж", – обурюється користувачка.На тлі цього Національний банк України (НБУ) впровадив нові вимоги щодо здійснення банками фінансового моніторингу. Зокрема, банки зобовʼязані посилити контроль за активними операціями фізичних осіб.Читайте також: Жінка влаштувалася на 16 посад і за три роки заробила майже $7 млн, не працюючи "Очікую до 37 грн за долар до кінця року": експерт спрогнозував рівень інфляції НАБУ і САП наклали арешт на активи ексбенефіціара "Приватбанку"