Японці створили мережу роботизованих готелів

Заселення в готель Henn na, який розташований поблизу Токіо, спочатку виглядає абсолютно так само, як і в інших країнах: гості заносять речі та йдуть до рецепції. Проте там їх зустрічають два динозаври, які синхронно говорять "Ласкаво просимо!" японською.

Про це повідомляє "Популярна механіка".

Відзначимо, що перший готель мережі Henn na відкрився в 2015 році в Нагасакі. Назва мережі перекладається приблизно як "дивний", політика її власників у загальному відповідає цьому епітету.

Головну роль в обслуговуванні гостей відіграють роботи. В одних готелях (зараз їх вісім) вони стилізовані під динозаврів, в інших – під людей. Приміром, у згаданому вище токійському готелі гостей в кожному номері чекають дроїди із зоряних війн, які допоможуть включити телевізор, застелити ліжко, а, найголовніше – пограють з дитиною. Рибка, плаваюча в великому акваріумі в фойє, – це теж робот, причому конструкція світиться в моменти вигинів тіла, коли рибка плаває в своєму акваріумі.

Рецепція в готелі Henn na в Токіо
Рецепція в готелі Henn na в Токіо

При реєстрації гості вказують, якою мовою вони далі воліють спілкуватися з персоналом. Можливі чотири варіанти: японська, англійська, китайська та корейська.

В кімнатах готелю стоять роботи
В кімнатах готелю стоять роботи, які допомагають гостям

Як зазначає менеджер токійського готелю Юкіо Нагай, футуристичне рішення з персоналом стало наслідком ситуації на ринку праці. Японський працівник коштує дорого, набагато дешевше "найняти" робота. Деяких гостей готелю спілкування з машинами нервує, але в цілому рішення поки себе виправдовує. Фірма покладається на роботів практично на всіх видах роботи: від прибирання, до заповнення паперів.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно

24.ua Заселення в готель Henn na, який розташований поблизу Токіо, спочатку виглядає абсолютно так само, як і в інших країнах: гості заносять речі та йдуть до рецепції. Проте там їх зустрічають два динозаври, які синхронно говорять "Ласкаво просимо!" японською.

Про це повідомляє "Популярна механіка".

Відзначимо, що перший готель мережі Henn na відкрився в 2015 році в Нагасакі. Назва мережі перекладається приблизно як "дивний", політика її власників у загальному відповідає цьому епітету.

Головну роль в обслуговуванні гостей відіграють роботи. В одних готелях (зараз їх вісім) вони стилізовані під динозаврів, в інших – під людей. Приміром, у згаданому вище токійському готелі гостей в кожному номері чекають дроїди із зоряних війн, які допоможуть включити телевізор, застелити ліжко, а, найголовніше – пограють з дитиною. Рибка, плаваюча в великому акваріумі в фойє, – це теж робот, причому конструкція світиться в моменти вигинів тіла, коли рибка плаває в своєму акваріумі.

Рецепція в готелі Henn na в ТокіоРецепція в готелі Henn na в Токіо

При реєстрації гості вказують, якою мовою вони далі воліють спілкуватися з персоналом. Можливі чотири варіанти: японська, англійська, китайська та корейська.

В кімнатах готелю стоять роботиВ кімнатах готелю стоять роботи, які допомагають гостям

Як зазначає менеджер токійського готелю Юкіо Нагай, футуристичне рішення з персоналом стало наслідком ситуації на ринку праці. Японський працівник коштує дорого, набагато дешевше "найняти" робота. Деяких гостей готелю спілкування з машинами нервує, але в цілому рішення поки себе виправдовує. Фірма покладається на роботів практично на всіх видах роботи: від прибирання, до заповнення паперів.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно

24.ua