Американцям корейський Genesis доставляє більше радості, ніж Porsche, BMW, Lincoln та Mercedes

Ірма Шелест
Переглядів статті Американцям корейський Genesis доставляє більше радості, ніж Porsche, BMW, Lincoln та Mercedes 8704
26.07.18 12:26
Такого висновку дійшли аналітики J.D. Power, провівши дослідження серед власників тисяч нових машин у США.

Корейська преміум-марка випередила німецькі, американські й японські у рейтингу задоволеності клієнтів, складеному експертами незалежної дослідницької організації J.D. Power.

Люксовий суббренд Hyundai вперше посів перше місце у щорічному рейтингу 2018 Automotive Performance, Execution and Layout від J.D. Power. Оцінка бренду надається за відгуки клієнтів, у яких головним критерієм є емоційне задоволення. Власників нещодавно придбаних автомобілів просять дати відповідь на чимало питань, аби оцінити їх нову машину за 1000-бальною шкалою. Дослідження проводилось у 77 точках США на основі відгуків більше 80 тисяч власників автомобілів 2018 року, що користуються ними як мінімум 90 днів.

Також цікаво: Льюїс Хемілтон поскаржився на свою Pagani Zonda

Порівняно з минулим роком, Genesis вдалось піднятись на 15 пунктів у рейтингу, загалом зібравши 884 бали, що й забезпечило преміум-бренду перше місце рейтингу. Цікаво, що схожі результати виявило й дослідження надійності, нещодавно оприлюднене J.D. Power. Porsche вдалось набрати усього на один бал менше – 883 очки, а BMW – 863. Люксова американська марка Lincoln робить гарні автомобілі, та американців вони задовольняють лише на 861, хоч це й значно більше, ніж у останні роки. “Витягнув” бренд флагманський позашляховик Lincoln Navigator, котрий набрав аж 915 балів – більше, ніж будь-яка інша окрема модель у рейтингу.

Замикаючими у списку виявились Mitsubishi, Mazda, Jeep, Subaru, Nissan та Hyundai. При цьому Mitsubishi продемонструвала найбільше покращення по балам, додавши 33 пункти до свого рейтингу з минулого року. Натомість найбільший спад показав британський бренд Jaguar, що втратив 11 балів з минулого року.

Також цікаво: В Україні представлено новий Hyundai Santa Fe

24.ua Такого висновку дійшли аналітики J.D. Power, провівши дослідження серед власників тисяч нових машин у США.

Корейська преміум-марка випередила німецькі, американські й японські у рейтингу задоволеності клієнтів, складеному експертами незалежної дослідницької організації J.D. Power.

Люксовий суббренд Hyundai вперше посів перше місце у щорічному рейтингу 2018 Automotive Performance, Execution and Layout від J.D. Power. Оцінка бренду надається за відгуки клієнтів, у яких головним критерієм є емоційне задоволення. Власників нещодавно придбаних автомобілів просять дати відповідь на чимало питань, аби оцінити їх нову машину за 1000-бальною шкалою. Дослідження проводилось у 77 точках США на основі відгуків більше 80 тисяч власників автомобілів 2018 року, що користуються ними як мінімум 90 днів.

Також цікаво: Льюїс Хемілтон поскаржився на свою Pagani Zonda

Порівняно з минулим роком, Genesis вдалось піднятись на 15 пунктів у рейтингу, загалом зібравши 884 бали, що й забезпечило преміум-бренду перше місце рейтингу. Цікаво, що схожі результати виявило й дослідження надійності, нещодавно оприлюднене J.D. Power. Porsche вдалось набрати усього на один бал менше – 883 очки, а BMW – 863. Люксова американська марка Lincoln робить гарні автомобілі, та американців вони задовольняють лише на 861, хоч це й значно більше, ніж у останні роки. “Витягнув” бренд флагманський позашляховик Lincoln Navigator, котрий набрав аж 915 балів – більше, ніж будь-яка інша окрема модель у рейтингу.

Замикаючими у списку виявились Mitsubishi, Mazda, Jeep, Subaru, Nissan та Hyundai. При цьому Mitsubishi продемонструвала найбільше покращення по балам, додавши 33 пункти до свого рейтингу з минулого року. Натомість найбільший спад показав британський бренд Jaguar, що втратив 11 балів з минулого року.

Також цікаво: В Україні представлено новий Hyundai Santa Fe

24.ua