
Креативну платформу для бренду DIM розробило брендингове агентство FEDORIV, логотип і корпоративний стиль – незалежне українське агентство Tough Slate Design.
Нове позиціонування DIM group ґрунтується на нашому прагненні створювати простори, в яких люди хотіли б жити. В цьому ми, як девелопер повного циклу, бачимо нашу місію. В основі наших проектів завжди будуть лежати потреби людини – в зручності, естетиці, безпеці та простоті. Створення кожного нового житлового комплексу ми починаємо з вивчення потреб людей, а потім ретельно вибираємо технології та матеріали, за допомогою яких ми втілюємо проекти в життя. Саме в цьому і є наш підхід до розвитку – в поєднанні потреб людини і технологій. Команда FEDORIV дала цьому точне та об’ємне визначення – TECHUMANITY,
– прокоментував Олександр Насіковський, Керуючий партнер DIM group.
"Попередній логотип DIM group, незважаючи на його велику впізнаваність, не відображав суть бренду у тій мірі, як нам хотілося б. Тому для розробки корпоративного стилю ми залучили одне з найкращих брендингових агентств – Tough Slate Design. Нам потрібен був не просто новий логотип з набором елементів, а продумана і масштабована бренд-система, і ми дуже задоволені результатом", – розповіла Ольга Батова, комерційний директор DIM group.
В основі логотипу групи компаній DIM лежить квадратний метр, який трансформується в будинок і в силуети міста. При розробці логотипу та корпоративного стилю команда Tough Slate Design відійшла від одноасоціативних образів, і таким чином, створила свободу асоціацій. Новий логотип відображає не тільки місію DIM group, але і здатність девелоперського холдингу бути сучасним та інноваційним. Логотип отримав міцні трендові форми, що відповідає останнім тенденціям у сфері візуальних комунікацій.
Про те, як відбувалася трансформація логотипу DIM group, в короткому відео.
24.ua
Креативну платформу для бренду DIM розробило брендингове агентство FEDORIV, логотип і корпоративний стиль – незалежне українське агентство Tough Slate Design.
Нове позиціонування DIM group ґрунтується на нашому прагненні створювати простори, в яких люди хотіли б жити. В цьому ми, як девелопер повного циклу, бачимо нашу місію. В основі наших проектів завжди будуть лежати потреби людини – в зручності, естетиці, безпеці та простоті. Створення кожного нового житлового комплексу ми починаємо з вивчення потреб людей, а потім ретельно вибираємо технології та матеріали, за допомогою яких ми втілюємо проекти в життя. Саме в цьому і є наш підхід до розвитку – в поєднанні потреб людини і технологій. Команда FEDORIV дала цьому точне та об’ємне визначення – TECHUMANITY,– прокоментував Олександр Насіковський, Керуючий партнер DIM group.
"Попередній логотип DIM group, незважаючи на його велику впізнаваність, не відображав суть бренду у тій мірі, як нам хотілося б. Тому для розробки корпоративного стилю ми залучили одне з найкращих брендингових агентств – Tough Slate Design. Нам потрібен був не просто новий логотип з набором елементів, а продумана і масштабована бренд-система, і ми дуже задоволені результатом", – розповіла Ольга Батова, комерційний директор DIM group.
В основі логотипу групи компаній DIM лежить квадратний метр, який трансформується в будинок і в силуети міста. При розробці логотипу та корпоративного стилю команда Tough Slate Design відійшла від одноасоціативних образів, і таким чином, створила свободу асоціацій. Новий логотип відображає не тільки місію DIM group, але і здатність девелоперського холдингу бути сучасним та інноваційним. Логотип отримав міцні трендові форми, що відповідає останнім тенденціям у сфері візуальних комунікацій.
Про те, як відбувалася трансформація логотипу DIM group, в короткому відео.
24.ua