
Про це повідомив "Коммерсантъ" з посиланням на неназваних топ-менеджерів з оборонної промисловості Росії.
У цієї угоди між Індонезією та Росією є й інший бік, також неприємний для сторони постачальника. Для виробництва та постачання літаків мала б бути впроваджена кредитна схема та залучені кошти одного із комерційних банків. Та банк, як кажуть джерела "Коммерсантъ", теж відмовився працювати з російською "оборонкою" і з тих же причин – остерігається санкцій. Начебто, нараз договір між країнами не втратив юридичну силу, але офіційно заморожений, а реалізація домовленостей "відкладена".
До слова, вартість контракту перевищу мільярд доларів США. Угода мала би стати другою з продажу літаків цього типу. Раніше, у 2015 році, подібна угода, тільки на два мільярди доларів, була підписана з Китаєм, і наслідком стало введення у 2017 році санкцій з боку США. Тож Індонезія небезпідставно вирішила не ризикувати. Втім, враховуючи, що більшу частину вартості літаків – приблизно 600 мільйонів доларів – планувалось "сплатити" бартером на каучук і пальмову олію, важко сказати, що Індонезія наразі зазнала якихось суттєвих втрат.
А от Росія зазнала – мало того, що зриваються нові контракти, заморожуються старі, так ще й виплати згідно з чинними перестають здійснюватись. Наприклад, Індія припинила оплати Росії ще у квітні 2018.
24.ua
Про це повідомив "Коммерсантъ" з посиланням на неназваних топ-менеджерів з оборонної промисловості Росії.
У цієї угоди між Індонезією та Росією є й інший бік, також неприємний для сторони постачальника. Для виробництва та постачання літаків мала б бути впроваджена кредитна схема та залучені кошти одного із комерційних банків. Та банк, як кажуть джерела "Коммерсантъ", теж відмовився працювати з російською "оборонкою" і з тих же причин – остерігається санкцій. Начебто, нараз договір між країнами не втратив юридичну силу, але офіційно заморожений, а реалізація домовленостей "відкладена".
До слова, вартість контракту перевищу мільярд доларів США. Угода мала би стати другою з продажу літаків цього типу. Раніше, у 2015 році, подібна угода, тільки на два мільярди доларів, була підписана з Китаєм, і наслідком стало введення у 2017 році санкцій з боку США. Тож Індонезія небезпідставно вирішила не ризикувати. Втім, враховуючи, що більшу частину вартості літаків – приблизно 600 мільйонів доларів – планувалось "сплатити" бартером на каучук і пальмову олію, важко сказати, що Індонезія наразі зазнала якихось суттєвих втрат.
А от Росія зазнала – мало того, що зриваються нові контракти, заморожуються старі, так ще й виплати згідно з чинними перестають здійснюватись. Наприклад, Індія припинила оплати Росії ще у квітні 2018.
24.ua