Машина не замінить людину: Burger King показав серію дотепної реклами

Ірма Шелест
Переглядів статті Машина не замінить людину: Burger King показав серію дотепної реклами 2383
04.10.18 06:06
Штучний інтелект не може повною мірою замітини живу людину – це головне повідомлення серії рекламних роликів, відзнятих компанією Burger King.

Про це повідомляє tehnot.com.

Так, компанія підготувала серію рекламних оголошень, де копірайтерів замінив штучний інтелект. Він, начебто, написав сценарій та озвучив ролик. Хоча насправді це зробили люди.

Так у відео з рекламою сендвіча Whopper закадровий голос каже: "Котлета просмажена — прямо як ти", "Салат свіжий — прямо як ти". Все завершується слоганом — "Whopper, замов себе".

Реклама сендвіча Whopper: відео

В іншій рекламі про курячий сендвіч закадровий голос перераховує інгредієнти: "Курка зроблена з курки, і щедрий шар майонезу для хорошого сну". Наприкінці відео бачимо гасло: "На смак як птах".

Реклама курячого сендвіча від Burger King: відео

Не варто з головою занурюватися у море технологічних інновацій та модних слів, забуваючи про дійсно важливе — це ідея. Штучний інтелект не створить відмінну творчу ідею, що надходить від справжньої людини", – прокоментував ролики глава маркетингу Burger King Марсело Паскоа.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно

24.ua Штучний інтелект не може повною мірою замітини живу людину – це головне повідомлення серії рекламних роликів, відзнятих компанією Burger King.

Про це повідомляє tehnot.com.

Так, компанія підготувала серію рекламних оголошень, де копірайтерів замінив штучний інтелект. Він, начебто, написав сценарій та озвучив ролик. Хоча насправді це зробили люди.

Так у відео з рекламою сендвіча Whopper закадровий голос каже: "Котлета просмажена — прямо як ти", "Салат свіжий — прямо як ти". Все завершується слоганом — "Whopper, замов себе".

Реклама сендвіча Whopper: відео

В іншій рекламі про курячий сендвіч закадровий голос перераховує інгредієнти: "Курка зроблена з курки, і щедрий шар майонезу для хорошого сну". Наприкінці відео бачимо гасло: "На смак як птах".

Реклама курячого сендвіча від Burger King: відео

Не варто з головою занурюватися у море технологічних інновацій та модних слів, забуваючи про дійсно важливе — це ідея. Штучний інтелект не створить відмінну творчу ідею, що надходить від справжньої людини", – прокоментував ролики глава маркетингу Burger King Марсело Паскоа.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно

24.ua