
Судно з пропискою в порту Занзібару застрягло у Греції.
Команда довго думала чи спілкуватися з журналістами, частина була проти розголосу. Їх команду набрало одне з агенств в Одесі та відправили в Грецію. Однак, плавання тривало не довго, бо застрягли в порту Корфу. У власника виявились проблеми з документами і грошима. Спочатку їх годували обіцянками виплати компенсації за час простою, а потім і зовсім зв'язок із наймачем обірвався.
Команда залишилась без грошей і можливості залишити судно. Адже згідно з документами, які підписали, без дозволу покинути борт не можуть, вони за нього відповідальні.
Таких історій сотні, бо через те, що в пошуках заробітків, моряки неуважно обирають фірму для працевлаштування. І залишаються сам на сам з проблемами в морі.
За тією інформацією, що у нас є, то близько 200 людей перебуває десь по різним причинам, велика частина з них – це Туреччина, Греція, Італія. Звинувачують в перевезенні нелегалів, а решта – починаючи від господарських конфліктів між власником вантажу-вантажоодержувачем, закінчуючи арештами судів за підозрою в перевезенні нелегальних вантажів,
– прокоментував аналітик фонду допомоги морякам "Асоль" Андрій Шевченко.
Звинувачення в перевезенні нелегалів – не рідкість. Однак, моряки кажуть: їх самих обманули, брали працювати на туристичних яхтах а потім під дулом автомата змусили перевозити людей.
У Міністерстві закордонних справ заявляють, що про проблему знають. Адже лише з початку відомство домовилось про повернення 57 українських моряків.
І хоча в Міністерстві заявляють, що роблять все можливе, моряки часто скаржаться на те, що залишились сам на сам з проблемами в іншій державі. Найняти адвокатів та й просто вижити у чужій країні допомагають волонтери.
В законах різних держав щодо морського простору прописані складні процедури і багато колізій. І поки справа тягнеться в дипломатичному листуванні чи судовому процесі – моряки чекають на борту роками.
+Відео24.ua

Судно з пропискою в порту Занзібару застрягло у Греції.
Команда довго думала чи спілкуватися з журналістами, частина була проти розголосу. Їх команду набрало одне з агенств в Одесі та відправили в Грецію. Однак, плавання тривало не довго, бо застрягли в порту Корфу. У власника виявились проблеми з документами і грошима. Спочатку їх годували обіцянками виплати компенсації за час простою, а потім і зовсім зв'язок із наймачем обірвався.
Команда залишилась без грошей і можливості залишити судно. Адже згідно з документами, які підписали, без дозволу покинути борт не можуть, вони за нього відповідальні.
Таких історій сотні, бо через те, що в пошуках заробітків, моряки неуважно обирають фірму для працевлаштування. І залишаються сам на сам з проблемами в морі.
За тією інформацією, що у нас є, то близько 200 людей перебуває десь по різним причинам, велика частина з них – це Туреччина, Греція, Італія. Звинувачують в перевезенні нелегалів, а решта – починаючи від господарських конфліктів між власником вантажу-вантажоодержувачем, закінчуючи арештами судів за підозрою в перевезенні нелегальних вантажів,– прокоментував аналітик фонду допомоги морякам "Асоль" Андрій Шевченко.
Звинувачення в перевезенні нелегалів – не рідкість. Однак, моряки кажуть: їх самих обманули, брали працювати на туристичних яхтах а потім під дулом автомата змусили перевозити людей.
У Міністерстві закордонних справ заявляють, що про проблему знають. Адже лише з початку відомство домовилось про повернення 57 українських моряків.
І хоча в Міністерстві заявляють, що роблять все можливе, моряки часто скаржаться на те, що залишились сам на сам з проблемами в іншій державі. Найняти адвокатів та й просто вижити у чужій країні допомагають волонтери.
В законах різних держав щодо морського простору прописані складні процедури і багато колізій. І поки справа тягнеться в дипломатичному листуванні чи судовому процесі – моряки чекають на борту роками.
+Відео24.ua