В Україні можуть відкрити аеропорт: чи реально це наразі та які ризики для пасажирів

Відома авіакомпанія готова відновити сполучення з Україною. Однак, для цього потрібні певні умови. Усі подробиці дивіться в ексклюзиві TСН.ua.Авіасполучення з УкраїноюУгорська авіакомпанія Wizz Air заявила про готовність відновити авіасполучення з Україною. Однак, лише після припинення вогню. Про це заявив генеральний директор компанії Йожеф Вараді, повідомляє Reuters. Зазначається, що Wizz Air має намір відновити авіасполучення з Україною після офіційного оголошення про припинення вогню. За словами Вараді, протягом шести тижнів після відкриття повітряного простору компанія планує відновити близько 30 маршрутів. А до війни лоукостер був №3 на українському ринку. Відкриття аеропортів в УкраїніВ Україні вже майже 3 роки цивільні польоти залишаються скасованими через повномасштабне вторгнення Росії і закрите небо. Однак час від часу в інформаційному просторі з'являються повідомлення про можливість відкриття аеропортів у західних регіонах країни, оскільки там, як вважають, ситуація безпечніша. До слова, нещодавно стало відомо, що міжнародний аеропорт "Львів" імені Данила Галицького можуть відкрити під час війни.Про це заявили в аеропорту, коментуючи можливість відновлення рейсів у воєнний час в Україні. В аеропорту зазначають, що вивчають можливість відкриття рейсів цивільної авіації під час воєнного стану за умов забезпечення усіх вимог безпеки для літаків, пасажирів та інфраструктури. Про це повідомляє пресслужба летовища у Facebook.ТСН.ua поцікавився у авіаційного експерта Валерія Романенка, наскільки можливим є відновлення польотів зі Львова під час війни та які існують плюси та мінуси. Експерт наголосив, що питання відновлення роботи аеропорту "Львів" полягає в головному – безпеці польотів.Етапи злету і приземлення – це найскладніші моменти для екіпажів літаків. Робота в таких умовах для льотного персоналу перетвориться у суцільний стрес з купою небезпек. Хоча зазначає, що зустрічав молодих пілотів, які готові літати навіть у таких умовах. До речі, 15 січня ворог атакував крилатими ракетами та дронами саме цей регіон України.Як має відбуватися евакуація з літака Експерт нагадав правила евакуації пасажирів з літака, якщо на борту, який перебуває на землі, виникає якась проблема.Фахівець зауважив, що сідати у Львові будуть літаки не менші ніж Boeing 737 чи Airbus 320, а це до 200 людей на борту.Більш реально провести таку евакуацію у разі нальоту "Шахедів" або ж атаки крилатими ракетами, які до Львова летять годинами. А в разі удару аеробалістичними ракетами типу "Кинджал" йдеться про підльотний час у 10-12 хвилин.Чи з’явиться потрібна кількість пасажирівВалерій Романенко зазначив, що в разі відновлення польотів з аеропорту "Львів" великого потоку пасажирів там не буде. Тому навряд чи аеропорту потрібно навчати додатковий персонал.Чому небезпечно "світити" розклад польотівЩе одна проблема: в разі відновлення польотів їх розклад буде в загальній доступності. Експерт додав, що ворог також може впливати й на ритмічність роботи летовища.Чи буде відкриття аеропорту економічно доцільнимВалерій Романенко додав, якщо вже відкривається аеропорт, то відкриття має бути економічно доцільним. А щоб це було так, треба, щоб аеропорт "Львів" виконував хоча б десяток рейсів щоденно.Коли запрацює аеропорт "Бориспіль"Торік повідомлялося, що міжнародний аеропорт "Бориспіль" повноцінно запрацює лише за умови повної безпеки в повітряному просторі України. Нині ж аеропорт намагається зберегти кваліфікацію персоналу, щоб бути готовим до відновлення роботи в будь-який момент. Про таке поінформував генеральний директор "Міжнародного аеропорту Бориспіль" Олексій Дубревський. Дубревський розповів, що нині до роботи аеропорту залучені 3 тисячі 505 працівників.Дубревський наголосив, що про повноцінне відновлення роботи міжнародного аеропорту наразі не йдеться.Читайте також: Експерт назвав головну причину, чому відкрити небо для польотів в Україні неможливо Чи дійсно в Україні можуть відновити пасажирські авіаперевезення – пояснення експерта Аеропорт "Бориспіль" готують до відкриття: коли можуть відновитися польоти і хто має сказати "так"