Заради реклами волонтерку висадили на верхівку найвищої будівлі в ОАЕ

Авіакомпанія з Об'єднаних арабських Еміратів зняла рекламне відео на найвищий будівлі світу і воно набрало мільйон переглядів за лічені дні.

Вони спершу оголосили конкурс серед волонтерів, хто готовий видереться на найвищу його точку в АОЕ. Хмарочос Бурдж-Халіфа 828 метрів заввишки.

Переможниця відбору тренувалася разом з цілою командою, аби зйомки відбулися безпечно.

Перший ролик авіакомпанія присвятила поверненню сполучення з Британією, яке, за словами рекламників, змусило перевізника почуватися "на вершині світу". Саме такі слова були написані на плакатах, які показувала одягнена як стюардеса волонтерка.

Ролик швидко став хітом Інтернету, однак дехто з користувачів засумнівався, насправді його зняли на Бурдж-Халіфі, чи просто намалювали у студії. Тож автори згодом - поділилися ще й кадрами зі знімання.