ГОЛОВНА ЗУСТРІЧ РИТЕЙЛЕРІВ ТА ПОСТАЧАЛЬНИКІВ РОКУ!

ГОЛОВНА ЗУСТРІЧ РИТЕЙЛЕРІВ ТА ПОСТАЧАЛЬНИКІВ РОКУ! (GlavPost)

 


РЕКЛАМА

ГОЛОВНА ЗУСТРІЧ РИТЕЙЛЕРІВ ТА ПОСТАЧАЛЬНИКІВ РОКУ!

8 вересня 2021 року в Києві відбудеться міжнародна конференція PRIVATELABEL-2021: «НОВІ ВЕКТОРИ У РОЗВИТКУ ВЛАСНИХ ТОРГІВЕЛЬНІХ МАРОК – УКРАЇНСЬКИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД».

Аудиторія учасників Бізнес Події: більше 400 власників, топ-менеджерів роздрібних мереж, постачальників і виробників України, Європи і ближнього зарубіжжя.

Представники провідних ритейлерів Європи і України поділяться з учасниками Конференції практичними кейсами і проведуть майстер-класи з розвитку проектів Рrivate Label, що дозволить її учасникам:

·         Підвищити прибутковість виробництва і продажу Private Label.

·         Розвинути Private Label в брендозалежних категоріях.

·         Збільшити маржу магазинів за допомогою проектів Private Label.

·         Визначати потреби сьогоднішнього українського споживача і передбачати їх.

·         Розуміти тренди розвитку ВТМ в Україні і в Європі, а також особливості їх практичної реалізації.

·         Використовувати інноваційні підходи в роботі з Private Label на основі вивчення успішних кейсів.

Місце проведення Конференції:

м. Київ, вул. Василя Липківського, 1А (3 поверх), ст. метро «Вокзальна», РК «Ультрамарин».

Конференція проходить за підтримки провідних компаній України:

Офіційний Партнер – MAY Україна

Партнери конференції– OKTO CLAY FACTORY, NEOSYSTEM

IT Консалтинговий Партнер - Слуно Україна
IT Партнер – «Спілка Автоматізаторів Бізнесу»

Партнер кава-брейків – Фенікс Інвест Трейд ТМ Jamero

Трансформаційний Партнер – YouCoach

Молочний Партнер – ZINKA

Медіа Партнери – «Киевські Хроніки», 44UA Cайт міста Києва, «Перевізник», «Приватний підприємець», Marketer

Професійний організатор: TradeMasterGroup.

У числі українських і зарубіжних компаній, які підтвердили свою участь у Конференції, присутні такі лідери ринку як:

Торгові мережі: NOVUS, VARUS, «АШАН», METRO CASH & CARRY UKRAINE, «Таврія В», «Фокстрот».

Аптечні торгові мережі: SIROMED PHARMA, «Здорова Родина».

Виробники продуктів харчування і промислових товарів: ТМ «Мадеса», ТМ «Хелсі Фарм», ТМ «Галка», ТДВ «Запорізький Хлібокомбінат №1», ТОВ «Вітал Фудз», ТОВ «Вельта Косметікс», ТОВ «Укрмедтекстіль», ТОВ «Онікс», ТОВ «Фенікс Інвест Трейд», ТОВ «Флейдж», ТОВ «Веста-Лідер», ТОВ «Наша Сила», ТОВ «Спецтехоснастка», ТОВ « Палетний Двір» та багато інших.

Зареєструватися на Конференцію можна на сторінці реєстрації або зателефонувавши за номером: 067-828-22-59

Програма Конференції

ОСНОВНИЙ ЗАЛ PRIVATE LABEL:

·       ШЛЯХ СПОЖИВАЧА. МІЖ БРЕНДАМИ ТА ВТМ. АНАЛІТИКА ВТМ

Максим Машляковський - Виконавчий директор компанії Foresight & Predictive Analytics.

 ·       РОЗВИТОК ВЛАСНИХ ТОРГОВИХ МАРОК В ЄВРОПІ

Jozef Fabo (Словенія) - Керівник Private label компанії Terno (Словаччина, Братислава). Мережа продуктових магазинів KRAJ і TERNO, більше 100 магазинів різного формату.

 ·       НОВИЙ РІВЕНЬ ПРОГНОЗУВАННЯ. ПРОМО-АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ ПОКУПЦІВ І МАШИННОГО НАВЧАННЯ.

Гаррій Гнатовский - Архітектор Рішень «Слуно Україна».

 ·       ПО ТОЙ БІК РRIVATE LABEL

Сергій Мірошник - Директор з продажу компанії MAY-Ukraine (ТМ Richard, Curtis, Mayskiy).

 ·       КОНСОЛІДАЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РИТЕЙЛУ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СКЛАДНИХ ПРОЕКТІВ ВТМ.

Сергій Лобенко - Директор департаменту Власної торгової марки мережі супермаркетів РОСТ.

 ·       ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ ПІД ВТМ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ ТА ЕЛЕКТРОНІКИ

Роман Гарбуз - Керівник відділу власних торгових марок мережі електроніки та побутової техніки «Фокстрот».

 ·       ЗАВДАННЯ ВТМ З ТОЧКИ ЗОРУ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ КАТЕГОРІЄЮ

Гульфира Крок (Ізраїль) - Експерт з управління асортиментом і ціноутворенням в ритейлі, автор книги «Велика Книга Директора Магазину».

 ·       ПЕРЕД ТИМ, ЯК ДАВАТИ ЗАПИТ ДО КИТАЮ, ЗАПИТАЙТЕ В УКРАЇНІ - МОЖЛИВО, ХТОСЬ ЦЕ РОБИТЬ?

Катерина Лібман - Власниця компанії "Фабрика Перших Фантазій"

 ·       РОЗВИТОК НЕСТАНДАРТНИХ КАНАЛІВ ПРОДАЖУ В ВТМ І ОРІЄНТАЦІЯ НА КЛІЄНТА

Євген Долгов - Начальник відділу експорту та ВТМ «ЕКОНІЯ» ПІІ.

 ·       ОСНОВНІ ПРИНИПИ ВИБОРУ І АУДИТУ ВИРОБНИКІВ ВТМ

Костянтин Жук - Начальник відділу якості, ТОВ «Метро Кеш енд Керрі Україна».

 ·       РОЗУМІННЯ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ ВТМ. ПЕРСПЕКТИВИ ВИРОБНИКІВ І ТОРГОВИХ ПОСЕРЕДНИКІВ

Remy Medina (Франція) - Спеціаліст по роздрібним брендам IPLC.

 

ЗАЛ-2: ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ВТМ

 

·       МАЙБУТНЄ ВТМ - ЩО ЧЕКАЄ ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ ПІСЛЯ СOVID 19

Юрій Кузьмяк - Експерт ринку FMCG з понад 15-річним досвідом роботи на керівних посадах в ритейлі в Україні та за кордоном, керівник напрямку і лідер міжнародних проектів з розвитку торгової марки.

·       ПІДСУМКИ 20-ти РІЧНОГО РОЗВИТКУ ВТМ У МЕРЕЖАХ З ЧИСЛОМ МАГАЗИНІВ ПОНАД 10 ТИСЯЧ

Сергій Ліщук - Міжнародний консультант, експерт-практик з більш ніж 25-ти річним стажем роботи в індустрії FMCG.

·       СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ВЛАСНОЇ ТОРГОВОЇ МАРКИ І КОНТРОЛЬ

Тетяна Скоробагатова - Нью-біз директор компанії «Асторг» (ТМ «Фудмама» і «Готово!»). 

·       РІЗНИЦЯ У ПРИВАТНИХ ТОРГОВИХ МАРКАХ МІЖ ТРАДИЦІЙНИМ РИНКОМ - РОЗДРІБНИМИ МЕРЕЖАМИ/ТОВАРАМИ ШИРОКОГО ВЖИТКУ ТА РИНКОМ АПТЕК У ПОЛЬЩІ ТА ЄВРОПІ (ОНЛАЙН)

Jakub Kowalski (Польща) - Ведучий ритейл-практик з Private Label Польщі. ВТМ проект-менеджер в одній з найбільших аптечних мереж Польщі.

·       ПРОДУКТОВІ ТРЕНДИ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ТОРГОВИХ МЕРЕЖ В КРАЇНАХ БАЛТІЙСЬКОГО РЕГІОНУ (ОНЛАЙН)

Edvardas Bardauskas (Литва) - СТМ-менеджер в компанії SIROMED PHARMA, UAB.
.

·       ЕВОЛЮЦІЯ ВТМ (ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ВТМ І ПОТОЧНА СИТУАЦІЯ В СВІТІ)

Денис Степанов - Private brand Development (International) Daymon.

·       ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ

Леся Іванченко - Заступник Генерального директора з торгівлі та маркетингу ТОВ «Супермаш».

У рамках проведення Конференції відбудуться Спецпроекти:

 

·       Галерея новинок PrivateLabel-2021. Кожен учасник може представити зразки своїх кращих проектів ВТМ на полицях Галереї Новинок.

·       Столи переговорів у форматі мережа - постачальник. Унікальна можливість прямих переговорів з керівниками по закупках роздрібних мереж і виробників.

·       Національна В2В-премія PrivateLabel-2021 – Бізнес-нагорода, що відзначає досягнення виробників і мереж в області розвитку ВТМ і взаємодії з ритейлерами.

·       Виставка і експозиція рішень і послуг для бізнесу PrivateLabel-2021, на якій будуть представлені:

- Дегустаційні столи від виробників з презентацією своїх новинок PrivateLabel.

- Виставкові стенди з презентацією рішень і послуг для постачальників і ритейлерів.

 

Ознайомитися з докладною програмою Конференції та зареєструватися можна ТУТ.

 

Бізнес-довідка про організатора Конференції:

В2В Медіа-група TradeMasterGroup - це:

- Галузеві ЗМІ: Портал роздрібної та оптової торгівлі: www.TradeMaster.UA; Друковане видання: Спецвипуски «Логістика», «PrivateLabel», «Лідери Торгової Ліги», ін.

- Business Events: Професійний організатор Всеукраїнських та Міжнародних практичних конференцій для власників і топ-менеджерів торгових і виробничих компаній (більше 100 конференцій, 10 000 Учасників).

- Business Awards: Ініціатор та організатор щорічних Національних В2В-Премій серед компаній роздрібної та оптової торгівлі ( «PrivateLabel», «Made-in-Ukraine», «Retail-in-Ukraine»).

- В2В Тренінговий центр - навчання для власників, топ-і лінійних менеджерів торгових і виробничих компаній (навчено більше 6000 учасників ринку).

- B2B Professionals: Послуги по реалізації В2В-маркетингових та PR-проектів, досліджень ринку для ключових партнерів.

TradeMasterGroup – це 11 років довіри ритейлерів і постачальників України та Зарубіжжя!

 

 

 

 

РЕКЛАМА