
Про цю стратегію пише компанія Barclaycard.
У результаті проведеного дослідження з'ясувалося, що приблизно один з 10 покупців у Великобританії (тобто 9%) купує одяг для того, щоб лише сфотографувати "аутфіт дня" для соціальних мереж.
Допис, поширений користувачем @milano_streetstyle
Після чого одяг тут же повертають назад в магазин.
Допис, поширений Fashionaddict (@fashiongoalsz)
Barclaycard, опитавши 2000 осіб, дізналися, що найчастіше це роблять люди 35-44 років. Що цікаво, переважно – це чоловіки (зокрема, підлітки, які складають більшу частину аудиторії соцмереж).
Допис, поширений MEN'S FASHION & STYLE (@mensfashions)
Дослідження довело, що зараз є популярною політика деяких онлайн-магазинів "примір, а потім заплати" саме серед тих, хто хоче зробити красиві фото для соціальних мереж, а потім відправити одяг назад.
24.uaДопис, поширений Stylish Girls Worlwide (@fashion_bgig)

Про цю стратегію пише компанія Barclaycard.
У результаті проведеного дослідження з'ясувалося, що приблизно один з 10 покупців у Великобританії (тобто 9%) купує одяг для того, щоб лише сфотографувати "аутфіт дня" для соціальних мереж.
Допис, поширений користувачем @milano_streetstyle 11 Сер 2018 р. о 9:01 PDT
Після чого одяг тут же повертають назад в магазин.
Допис, поширений Fashionaddict (@fashiongoalsz) 8 Сер 2018 р. о 5:53 PDT
Barclaycard, опитавши 2000 осіб, дізналися, що найчастіше це роблять люди 35-44 років. Що цікаво, переважно – це чоловіки (зокрема, підлітки, які складають більшу частину аудиторії соцмереж).
Допис, поширений MEN'S FASHION & STYLE (@mensfashions) 14 Сер 2018 р. о 8:00 PDT
Дослідження довело, що зараз є популярною політика деяких онлайн-магазинів "примір, а потім заплати" саме серед тих, хто хоче зробити красиві фото для соціальних мереж, а потім відправити одяг назад.
24.uaДопис, поширений Stylish Girls Worlwide (@fashion_bgig) 12 Лип 2018 р. о 1:51 PDT