Навіщо оптимізувати мобільний додаток сервісу доставки піци?

Оптимізація мобільного додатку дозволяє більшій кількості людей оцінити переваги вашого розробку. Наприклад, потенційні покупці піци на вечерю можуть перейти на сайт чи зробити замовлення безпосередньо зі свого смартфона. Другий варіант, безперечно, зручніший. Клієнти можуть замовити їжу в піцерії на дровах у Чернівцях, а й зберегти свої дані, щоб робити подальші покупки швидшими.

ASO – це комплекс заходів, призначений для підвищення позиції мобільного додатку у пошуку магазинів та збільшення кількості активних користувачів. Якщо потрібна швидка доставка піци, то спеціаліст з ASO розробить сторінку так, щоб була можливість додавати опис та коментарі. Спочатку він проаналізує позиції мобільного додатку та дії конкурентів, а потім розробить стратегію, якої буде методично дотримуватись.

Правильне візуальне оформлення, оптимізована назва та детальний цікавий опис додатку дозволяють йому отримати позитивний рейтинг і збільшити кількість завантажень. Наприклад, клієнти сервісу доставки піци можуть робити замовлення за прямим посиланням: https://la.ua/chernivtsy/. Однак, використання мобільного додатку допоможе їм не вписувати адресу сайту у пошук та не вводити свої дані постійно. Це швидко й зручно. Спеціаліст з ASO допоможе переконати у цьому аудиторію без безпосереднього впливу на неї.

Перед тим, як почати роботу над позицією мобільного додатку у спеціальному магазині, варто поставити одну чітку ціль. Так можна сформувати вузьку задачу для спеціаліста та отримати результат у короткий термін.

Оптимізація мобільного додатку вирішує наступні задачі:

  • забезпечення приросту органічного трафіку, збільшення кількості завантажень;

  • «трансформація» переглядів у завантаження;

  • написання назви, опису згідно обмежень щодо кількості символів та з використанням ключових слів;

  • підвищення видимості й позиції додатку;

  • залучення нової цільової аудиторії – зайнятих самотніх людей і сім’янинів, що проживають у Чернівцях та хочуть звільнити вечір від приготування їжі;

  • підвищення популярності мобільного застосунку;

  • адаптація додатку до потреб жителів конкретного міста.

Спеціалісти детально вивчають стартові позиції та контролюють успіхи стратегії у певний період – наприклад, через один чи три місяці після введення суттєвих змін. Оптимізація мобільного додатку допомагає захопити ринок, використовуючи інший популярний канал зв’язку з аудиторією. Відповідальна компанія, що займається просуванням мобільних додатків, бере кошти за отриманий результат. Так ви нічим не ризикуєте, коли виходите на новий ринок. Також в мобільному додатку діятимуть ті акції й спецпропозиції, які так полюбились клієнтам, що роблять покупку через сайт.