
Конкурс проходив на початку вересня у Гон-Конгу, брали участь більше сотні різноманітних алкогольних брендів з різних куточків світу. Всі зразки дегустували наосліп професійні сомельє, кожному ставили відповідну кількість балів за органолептичні показники – запах, смак, післясмак.
Для MEDOFF Tokyo це перший міжнародний конкурс світового рівня, який одразу відзначив вишукану горілку золотою медаллю.
Нагадаємо, що серія горілок Cities Edition від MEDOFF з’явилася на ринку цієї весни, лінійка представлена трьома видами з назвами мегаполісів. "Горілка з настоєм рису у складі отримала назву японської столиці – Токіо. Було б дивно не відправити саме цей зразок на азіатський конкурс, – коментував Директор з маркетингу компанії-виробника Олексій Безуглий. – Як і всі горілки MEDOFF, Токіо має вишуканий горілчаний смак, горілка дійсно м’яка і легко п’ється. Ми впевнені, що саме за неперевершену м’якість горілка отримала високу нагороду".
24.ua
Конкурс проходив на початку вересня у Гон-Конгу, брали участь більше сотні різноманітних алкогольних брендів з різних куточків світу. Всі зразки дегустували наосліп професійні сомельє, кожному ставили відповідну кількість балів за органолептичні показники – запах, смак, післясмак.
Для MEDOFF Tokyo це перший міжнародний конкурс світового рівня, який одразу відзначив вишукану горілку золотою медаллю.
Нагадаємо, що серія горілок Cities Edition від MEDOFF з’явилася на ринку цієї весни, лінійка представлена трьома видами з назвами мегаполісів. "Горілка з настоєм рису у складі отримала назву японської столиці – Токіо. Було б дивно не відправити саме цей зразок на азіатський конкурс, – коментував Директор з маркетингу компанії-виробника Олексій Безуглий. – Як і всі горілки MEDOFF, Токіо має вишуканий горілчаний смак, горілка дійсно м’яка і легко п’ється. Ми впевнені, що саме за неперевершену м’якість горілка отримала високу нагороду".
24.ua